Viber надає брендам можливість покращити спілкування із клієнтами завдяки новим функціям для бізнес-чатів

Rakuten Viber робить спілкування користувачів з брендами ще простішим. Відтепер у бізнес-чатах можна закріплювати важливу інформацію та відповідати на конкретне повідомлення у чаті з брендом.

Комментарии 1034

Viber, найпопулярніший месенджер в Україні, продовжує впроваджувати нові функції. Останні оновлення дозволять користувачам легко знаходити важливі повідомлення у бізнес-чаті та відповідати на конкретні повідомлення у діалогах з брендами. Так, Viber розширив функцію закріплення повідомлень для бізнес-чатів (Pin-to-top). Тепер користувачі можуть закріпити обране повідомлення у листуванні з компанією. Також можна скористатися нещодавно представленою опцією закріпити цілий ланцюжок угорі списку чатів (як у звичному чаті з друзями). За допомогою функції закріплення повідомлень користувачі матимуть швидкий доступ до будь-якої важливої інформації: від підтвердження бронювання до повідомлення з деталями запису на лабораторний тест. Щоб закріпити повідомлення в бізнес-чаті:

- Оберіть повідомлення;

- Затисніть його та оберіть «Закріпити».

Крім того, користувачі тепер можуть відповідати на конкретне повідомлення у бізнес-чаті. Це дозволяє користувачам і брендам ефективніше вести діалог і слідкувати за контекстом повідомлень. Наприклад, в активному чаті з магазином із декількома замовленнями клієнт може відповісти на конкретне повідомлення та бути впевненим, що його інформація не буде пропущена та контекст не буде втрачено.

Відповідь на конкретне повідомлення у бізнес-чаті працює так само, як і аналогічна функція у звичайному приватному або груповому чаті з іншими користувачами:

- Оберіть повідомлення;

- Затисніть та оберіть «Відповісти» або проведіть пальцем праворуч по повідомленню, на яке ви хочете відповісти.

За статистикою, 56% користувачів надають перевагу переписці з брендами, а не дзвінкам. Viber продовжує спрощувати спілкування клієнтів з бізнесом, удосконалюючи додаток і спілкування з брендами. Раніше Viber анонсував функції відправки файлів, фотографій та відео, за допомогою яких користувачі можуть надсилати компаніям вкладення розміром до 200 МБ. Це дозволяє брендам налагодити зв’язок з користувачами та надати необхідну підтримку клієнтам. Усі файли, якими діляться компанії та користувачі, захищені шифруванням під час передачі.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода