Viber: за рік пандемії кількість випадків використання групових функцій платформи неймовірно збільшилась

Під час спалаху глобальної пандемії COVID-19 провідний комунікаційний додаток зафіксував різкий стрибок у використанні власних групових можливостей - майже у два рази на всіх ключових ринках, у тому числі в Україні.

Комментарии 984

Viber, одна із провідних світових платформ для легкого та безпечного спілкування, повідомляє про стрімке зростання використання групових функцій додатка за рік пандемії.

Після того, як Viber 4 рік поспіль був визнаний найпопулярнішим месенджером в Україні, згідно з результатами незалежного дослідження компанії Kantar, додаток повідомляє про збільшення частоти свого використання за останні 12 місяців. На 170% зросла кількість групових чатів Viber у світі, а на 30% - число переглядів у спільнотах. В Україні середня тривалість перебування у додатку виросла на 40%, а число активних спільнот - на 120%.

Що стосується України, Rakuten Viber повідомляє про збільшення частоти використання групових функцій:

  • За рік число відправлених групових повідомлень збільшилось на 20%;
  • Кількість переглядів публікацій у спільнотах стала більшою на 130%;
  • Число вхідних групових відеодзвінків, які недавно були запущені, збільшилась на приблизно 19% за останні 3 місяці, в той час, як вихідних дзвінків - на 22% за той самий період.

З моменту запуску функції, який відбувся менш ніж рік тому, Сполучені Штати Америки, Україна та Греція стали найактивнішими країнами-користувачами групових відеодзвінків Viber. Можливість перегляду на екрані одночасно шести користувачів у режимі сітки як на мобільному пристрої, так і через комп’ютер - чудове рішення для організації всіх видів справ - від проведення ділових зустрічей до онлайн курсів.

Змінились також і показники користування чат-ботами. Після пілотного запуску в Україні, який відбувся наприкінці 2020 року, функція проведення платежів у ботах Viber стала особливо популярною:

  • Понад 1.4 мільйони користувачів підписані на чат-боти, за допомогою яких можна проводити транзакції;
  • Кількість проведених через чат-боти платежів збільшилась вдвічі з моменту запуску;
  • 20% користувачів ботів час від часу здійснювали транзакції.

Пандемія змінила життя кожного. Те, як ми спілкуємось з друзями, родиною та колегами, як замовляємо товари та послуги, організовуємо повсякденні справи - все це стало інакшим. Разом із тим з’явилось багато інноваційних концепцій, які призвели до збільшення використання технологій у різних сферах життя. Як найпопулярніший додаток в Україні, задача Viber - надавати безплатну, безпечну та багатофункціональну платформу для мільйонів наших користувачів, а також створювати локальний контент та інструменти, за допомогою яких можна керувати декількома процесами одночасно та просто” - стверджує Атанас Райков, директор з розвитку бізнесу Rakuten Viber, EMENA.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода