Її мета полягає в тому, щоб змінити себе як компанію, яка захищає всіх жінок, переходячи від майже ідеальних ангелів до захисту всіх жінок, незалежно від їх зовнішнього вигляду.
Герої кампанії розповідають про свій особистий досвід і наголошують на важливості усвідомлення того, що жінки не можуть бути визначені ніким, крім них самих. Чітка відповідь на тенденцію визначення жінок за зовнішністю, яка існує сьогодні в соціальних мережах.
Victoria's Secret розуміє, що бренд також визначив стандарти краси та жінок для нього, але тепер вони хочуть зробити крок і змінити цю тенденцію.
Герої кампанії розповідають про свій особистий досвід і наголошують на важливості усвідомлення того, що жінки не можуть бути визначені ніким, крім них самих. Чітка відповідь на тенденцію визначення жінок за зовнішністю, яка існує сьогодні в соціальних мережах.
Victoria's Secret розуміє, що бренд також визначив стандарти краси та жінок для нього, але тепер вони хочуть зробити крок і змінити цю тенденцію.
For decades, society and institutions—including ours—defined very narrow expressions that represented beauty, sexiness, and self-worth for women. The truth is the only person who can genuinely define a woman is herself. Tell us, what makes you #Undefinable? pic.twitter.com/FtxiiIBWXS
— Victoria's Secret (@VictoriasSecret) October 3, 2022