Видання Marie Claire запропонувало читачкам тестувати бренди і ділитися відгуками

Українське видання Marie Claire в колаборації з порталом Naprobu.ua запустило новий формат взаємодії з аудиторією – запропонувало своїм читачкам тестувати продукти і послуги українських і світових брендів, а самим брендам – новий сервіс Marie Claire Brand Influencers.

Комментарии 901

«Читачки Marie Claire цікавляться новими трендами і знають усе про стиль, красу і догляд за собою. Багато з них самі задають тренди в своєму середовищі. Якщо продукт якісний, вони готові рекомендувати його іншим», – прокоментувала Катерина Лагутіна, керівниця бренду Marie Claire в Україні.

Одним із перших, хто випробував новий сервіс, став французький бренд дермакосметики Vichy, що входить до групи L'Oréal. У проєкті взяли участь 30 читачок Marie Claire. Це успішні жінки, активні в соціальних мережах, де в кожної з них від 1,5 тис до 50 тис фолловерів. Серед них – арт-директорки, засновниці шкіл, маркетологині, дизайнерки, тревел- і б'юті-блогерки.

Учасницям запропонували протестувати продукцію трьох лінійок Vichy. Зокрема, Mineral 89 – на основі термальної води й гіалуронової кислоти, Normaderm Phytosolution – для зволоження й корекції недоліків шкіри, а також Liftactiv Specialist – для шкіри з дефіцитом природного колагену.

Результат проєкту – 100% учасниць довіряють косметиці бренду Vichy, 100% готові рекомендувати її друзям і 100% мають намір купувати продукцію бренду в подальшому, після тестування.

Свої відгуки жінки залишали на трьох майданчиках: MarieClaire.ua, Naprobu.ua і на своїх сторінках у соцмережах. У цілому – понад 90 відгуків і рекомендацій продукції Vichy. Загальне охоплення аудиторії проєкту перевищило 2 млн людей.

«Ми воліємо й надалі розвивати співробітництво з брендами і мікроінфлюенсерамі, яким користувачі соцмереж сьогодні довіряють більше, ніж блогерам. До того ж, тренд word of mouth marketing набирає обертів, і тут дуже корисний досвід порталу Naprobu.ua. Бренди, в тому числі – преміальні, хочуть нових форматів і колаборацій – таких, що зможуть привернути увагу споживачів і сформувати аудиторію постійних покупців», – пояснила Анна Галайко, керівниця агентства Burda Media Influencer.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода