«Медіа Група Україна» цінує все, що Олена зробила для Vogue UA. Юлія та Олена були колегами, партнерками та однодумницями — саме їх спільними зусиллями у співпраці з командою Vogue UA став одним із найкращих серед видань бренду в усьому світі.
Юлія Костецька має великий досвід роботи у медіаіндустрії. Останні роки вона займала посаду бізнес-директорки «Медіа Групи Україна», розвивала сейлз-хаус «Медіапартнерство» та рекламну агенцію «Медіа Партнерство Баінг». Раніше працювала у компаніях «Видавничий дім УМХ», «Бліц-Інформ», Atlantic Group LTD.
Юлія Костецька, видавчиня Vogue UA: «Повернутися до Vogue UA у ролі видавця — це відповідальність і велика честь для мене. Лідерські позиції та любов аудиторії до видання — безумовна заслуга команди Vogue UA під керівництвом Олени Чернової. Вона була моїм щирим другом і наставником, і я сердечно вдячна їй за 10 років плідної співпраці.
Олена занадто рано пішла з життя, проте залишила після себе високу місію Vogue UA, успіхи й здобутки, які ми разом із командою будемо примножувати й розвивати. Vogue UA і надалі створюватиме такі проєкти та ініціативи, що не тільки висвітлюватимуть моду, культуру та естетику сучасного життя в Україні і світі, а й сприятимуть розширенню географії українського культурного експорту на глобальному рівні.
Ми, Vogue UA, опинилися на новому рубежі і зустрічаємо нові виклики, що спричинила, зокрема, війна в Україні. Тож зобов’язані швидко реагувати на зміни настроїв у суспільстві, бути чутливими до потреб і цінностей наших читачів, підтримувати і надихати міжнародну спільноту на спільні активні дії задля наближення Перемоги».
Олександр Баринов, голова Наглядової Ради «Медіа Групи Україна»:
«Зараз, коли країна потерпає від російської агресії, сила і авторитет бренду Vogue набуває особливого значення: яскраві та емоційні проєкти нашої команди привертають увагу міжнародної культурної спільноти до подій в Україні і необхідності підтримувати боротьбу за свободу і життя українського народу».
Євгеній Бондаренко, директор «Медіа Групи Україна»:
«Для “Медіа Групи Україна” Vogue UA є важливою складовою медіа бізнесу, адже це взнаваний міжнародний бренд з 130-річною історією та беззаперечною репутацією, який за 10 років розвитку в Україні здобув любов та довіру багатомільйонної аудиторії. Опинившись на інформаційному фронті війни в Україні, видання робить все, що може наблизити нашу Перемогу – розповідає правду про війну, підтримує українців патріотичними проєктами, а також публікує кращі матеріали англійською мовою, щоб тримати Україну у фокусі уваги міжнародної спільноти.
Я впевнений, що під керівництвом Юлії сильна та досвідчена команда професіоналів Vogue UA впевнено продовжить розвивати та розбудовувати медіаплатформу бренда Vogue в Україні. Зі свого боку маю зазначити, що “Медіа Група Україна” у партнерстві з міжнародним медіахолдингом Condé Nast є і буде гарантом сталого розвитку бренда Vogue UA в Україні та світі».
За матеріалами пресрелізу