Промінь надії
Багато видавців звернули увагу, що важливість їхніх комерційних інтересів зростає, як і в інших сферах інтернет-економіки. Хоча мало ймовірно, що вдасться залатати усі дірки у цій бізнес-моделі, кураторський потенціал довірених видань цілком може надалі набувати все більшого значення.
Метод: Журнал Digiday провів опитування 126 спеціалістів видавничої справи у липні (3 квартал 2021 р.).
Основні результати
- На думку видавців, реклама з можливістю прямого продажу почала відігравати значно важливішу роль для прибутку в порівнянні з минулим роком.
- Альтернативні джерела прибутку (заходи, і т.д.) стали менш важливими, ніж 6-12 місяців тому. Наприклад, відсоток підписок майже залишився незмінним, хоча вони й надалі продовжують бути значним джерелом доходів. Значення брендового контенту зменшилось.
- Партнерські посилання стають все більш важливими для видавців: частина респондентів, які зазначили, що вони приносять помірний дохід, зросла до 30% у порівнянні з попереднім опитуванням у першому кварталі 2021 року.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.