Видавці підраховують витрати за період пандемії

Нове дослідження свідчить про значні зміни стратегічних реалій видавців, оскільки диверсифікація доходів, яка була дуже важливою у 2019 р. і на початку 2020 р., починає втрачати свою актуальність.

Комментарии 2167

Промінь надії

Багато видавців звернули увагу, що важливість  їхніх комерційних інтересів зростає, як і в інших сферах інтернет-економіки. Хоча мало ймовірно, що вдасться  залатати усі дірки у цій бізнес-моделі, кураторський потенціал довірених видань цілком може надалі набувати все більшого значення.

Метод: Журнал Digiday провів опитування 126 спеціалістів видавничої справи у липні (3 квартал 2021 р.).

Основні результати

- На думку видавців, реклама з можливістю прямого продажу почала відігравати значно важливішу роль для прибутку в порівнянні з минулим роком.

- Альтернативні джерела прибутку (заходи, і т.д.) стали менш важливими, ніж 6-12 місяців тому. Наприклад, відсоток підписок майже залишився незмінним, хоча вони й надалі продовжують бути значним джерелом доходів. Значення брендового контенту зменшилось.

- Партнерські посилання стають все більш важливими для видавців: частина респондентів, які зазначили, що вони приносять помірний дохід, зросла до 30% у порівнянні з попереднім опитуванням у першому кварталі 2021 року.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода