Vintage змінюється

Якщо креативна веб-студія намислила собі розповісти про трансформації та досягнення за рік, вона створить не презентацію, а анімаційний онлайн-дайджест.

Комментарии 814

Та й рік візьме не загальнокалендарний, а той реальний, який усе змінив для всього світу. З березня 2020-го до березня 2021-го — час, коли на п’ятнадцятому році існування Vintage докорінно змінився. І рішуче покрокував за рамки веб-продакшна.

З’явилися власна брендингова агенція, креативний відділ. Провели десятки стратегічних сесій з digital-трансформації бізнесу та почали системно впроваджувати digital в ДНК компаній.

Новий дайджест — про те, як авторський дизайн та непересічні ідеї Vintage приносять потужні результати. Замовнику, українцям, Україні.  2020.vintage.com.ua 

В цифрах: 

  • Розробили й задизайнили онлайн-платформу «Дія.Цифрова освіта». За рік досягли показника 450 000+ користувачів, які на 50+ курсах підвищують цифрову грамотність.
  • Створили від ідеї до запуску платформу для малого бізнесу «Дія.Бізнес»: 16 000+ користувачів.
  • Спродюсували соціальний проєкт, присвячений проблемі домашнього насильства, «Річ у тім». Отримали 70 згадок у ЗМІ.
  • Придумали, спроєктували та за 14 днів запустили перший онлайн-ресторан «Чорноморка». 
  • Створили брендовий е-commerce для ARTWINERY. За перші 3 місяці отримали +580% продажів.
  • Перенесли в онлайн кінофестиваль «Молодість», забезпечили йому захист від піратів та роботу суддівського модуля.

Що ще? Намалювали свої перші білборди, зняли рекламні ролики.

Зробили та оновили корпоративні сайти для:

  • ZORG: географія клієнтів компанії збільшилась в 4 рази, а продажі — в 5. Тому що 3D та анімація;)
  • Nutricia Club — 500 000 відвідувачів за 8 місяців.
  • Riviera House. Сайт отримав Honorable Mention від Awwwards.
  • SWEET.TV. Також запустили найбільшу в України Instagram-активацію: охопили аудиторію 16 млн.

І все це з любов'ю до KPI.

Системні клієнти Vintage: українські представництва Toyota та Lexus, Subaru Global, забудовник «ДІМ», «Ковальська Нерухомість», Bild.ua, ОККО.

Ще ближче до грошей? Веб-студія співпрацює з «Ощадбанком», ПУМБом, «Південним», «Альфа-банком» та «Банком Альянс». Наявний досвід у фінтех-дизайні й розробці застосовується, актуальний напрацьовується щодня.

А ще Vintage почали запрошувати як спікерів на міжнародну арену. Тепер українці навчають світових дизайнерів, як стати ще кращими: на Awwwards, Digital Design Days, ADC* Europe (креативна директорка студії була спікером та членом журі). Патріот всередині радіє і махає прапором :)

Останні дванадцять місяців змусили студію прийняти чимало викликів. Та довести, що Vintage продовжує працювати захоплено й інноваційно.

Й наразі готовий бути повноцінним партнером з digital-реклами: є люди, досвід та ідеї. Тому що крута робота — це коли з любов’ю та розумінням.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода