Саме для підприємців малого та середнього бізнесу Visa та Ощадбанк запустили сервіс ОщадPay, що перетворює звичайний смартфон на POS-термінал. А команда Havas Engage створила серію роликів для соціальних мереж, які пояснили принцип дії та переваги нової технології. За основу історій взяли ситуації, у яких герої надають послуги чи продають товари, а платежі приймають на свій телефон. Клієнти героїв - молоді люди, які звикли розраховуватися телефонами й годинниками та майже ніколи готівкою. Через це вони іноді не можуть придбати свіжий аспарагус на базарі, сплатити за послуги у сфері обслуговування, або шукають у кого розміняти гроші, бо в кур’єра немає здачі.
“ОщадPAY – інновація на ринку платежів, тож для нас було принципово важливо, щоб комунікація була простою, зрозумілою та запам’ятовувалася з першого погляду. Кожен ролик пояснює переваги сервісу коротким меседжем: тапай за мобільність, тапай за зручність, тапай за майбутнє. Це не перший наш спільний проект з Havas Engage, тому ми надали команді високий ступінь свободи у баченні того, як повинен виглядати кінцевий результат”, - коментує Катерина Дубина, директор департаменту маркетингу Ощадбанку.
Цей кейс - особливий для команди, адже всі 3 ролики відзняли на території офісу Havas Creative Group Ukraine, до якої входить агентство Havas Engage. Це дозволило оптимізувати бюджет продакшену та реалізувати проєкт у мінімальні строки. В одному з кабінетів влаштували кабінет манікюру, на терасі побудували імпровізований ярмарок, а перед входом до бізнес-центру знімали кур’єра служби доставки :)
Команда
Ощадбанк
Катерина Дубина, Директор департаменту маркетингу
Юрій Мисан, Начальник відділу маркетингових комунікацій департаменту маркетингу
Havas Engage
Уляна Антипенко, Event Director
Олена Гончаревська-Юхова, Art Director
Константин Мельников, Copywriter
Студія RLM media production
Дмитро Винокуров, Producer/Director
Олексій Лубенский, D.O.P.
Сергій Седрик, Writer
Семен Дойков, Art Director
Олександра Рязанцева, Style
За матеріалами прес-релізу