Реклама Суперкубка — це не просто великий тиск, оскільки історично гра є найпопулярнішою телевізійною програмою в Америці щороку, але вона також є недешевою, повідомляє CBS Sports. У вересні Ден Ловінгер (Dan Lovinger) з NBC Sports Group повідомив, що цього року споти коштували близько 6,5 мільйонів доларів за 30-секундну рекламу. Мережа NBC, що транслює Суперкубок цього року, не оприлюднила офіційних даних про вартість рекламного місця.
Якщо звіти Ловінгера точні, це найдорожча комерційна вартість Суперкубку на сьогодні.
Раніше вболівальникам доводилося чекати до неділі Суперкубку, щоб побачити рекламу, але хто чекає в епоху Інтернету? Уболівальники вже можуть оглянути багато рекламних роликів, які транслюватимуться в проміжку між матчами Цинциннаті Бенгалс (Cincinnati Bengals) проти Лос-Анджелес Ремс (Los Angeles Rams).
Нижче наведено кілька рекламних роликів, про які стало відомо: