Проте у звіті компанії Business Intelligence – Алкоголь: Пиво + Настрій, йдеться про те, що у 2020 році показник реклами алкоголю значно знизився у порівнянні з рекламним ринком в цілому, зменшившись на 11,6% у порівнянні зі зниженням на всьому ринку – 6,4%. Хоча умови карантину на ринках поступово полегшуються, а бари, паби та ресторани починають відкриватися, у звіті Zenith зазначається, що до 2023 року витрати на рекламу не досягнуть рівня, який був до пандемії, а саме £6 млрд.
- У 2020 році алкогольні бренди витрачали близько половини свого бюджету на телевізійні кампанії, що майже вдвічі більше, у порівнянні з іншими, непов’язаними з алкоголем, брендами.
- За даними Zenith, витрати на рекламу онлайн продовжують зростати. У 2019 році витрати алкогольних брендів на цифрові канали складали 21% від маркетингового бюджету, трохи збільшившись до 24% у 2020 році. Але за прогнозами Zenith, до 2023 року частка витрат на цифрову рекламу складатиме 30% від бюджетів на рекламу загалом.
- У період між 2020 та 2023 рр. Zenith очікує, що зростання витрат на рекламу стане доволі різким в Іспанії (+28%) та Британії (+21%). Це саме ті два ринки, які зазнали найбільшого спаду з точки зору витрат на рекламу алкоголю у 2020 році – до 52% в Іспанії та до 48% у Британії.
- Алкогольні бренди різко скоротили маркетингові бюджети у 2020 році, щоб вберегти свої фінанси, оскільки споживачі стали менше пити, а напої вони схильні купувати в магазинах з найнижчими цінами. Загальний показник витрат на рекламу знизився з £5.9 млрд у 2019 до £5.2 млрд минулого року.
«Алкогольна промисловість постраждала від пандемії чи не найбільше, що спричинило значне скорочення витрат на рекламу минулого року. Відновлення не буде таким різким, як спад, але інвестиції у цифрові засоби комунікації спричинять сталий розвиток алкогольної промисловості на наступні кілька років», – Джонатан Бернард, керівник відділу прогнозування, Zenith.
Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.