Витрати на рекламу в Instagram вдвічі менші, ніж інвестиції в Facebook

Огляд витрат на рекламу на платформах, що належать Facebook (Facebook, Instagram і Audience Network).

Комментарии 1683

На Instagram приходиться 30,5% витрат на рекламу від усіх платформ, що належать Facebook (це близько $8.7 млрд), що становить половину від витрат у Facebook (66,8%, $19.1 млрд). 

Лише на стрічку новин у Facebook приходиться більше половини (54,6%) усіх витрат на рекламу материнської компанії, зокрема через те, що вона забезпечує другий за величиною показник клікабельності (0,29%).

За даними компанії Emplifi, яка спеціалізується на соціальних мережах і обслуговуванні клієнтів, на Instagram приходиться 30,5% витрат на рекламу від усіх платформ, що належать Facebook, що становить половину від витрат у Facebook.

Компанія Facebook повідомила про загальний прибуток від реклами у розмірі $28,6 млрд. у другому кварталі 2021 року. Це означає, що на Instagram прийшлося близько $8,7 млрд. витрат на рекламу у тому ж кварталі. Це трохи менше половини від частки платформи Facebook – 66,8%, що становить $19,1 млрд.

Лише на стрічку новин у Facebook приходиться більше половини (54,6%) усіх інвестицій у рекламу материнської компанії, зокрема через те, що вона забезпечує другий за величиною показник клікабельності (0,29%). Проте її частка знизилася з 56,6% у першому кварталі 2021 року.

Рекламні розміщення в Instagram займають другу і третю сходинки, зокрема витрати на рекламу в Стрічці становлять 16,9% ($4,8 млрд), а в Сторіс – 10,6% ($3,0 млрд). Значною перевагою платформи є її молода аудиторія – 41% користувачів у віці 18-24 роки, у той час як в мережі Facebook цей показник сягає 31%.

Додаткові дослідження свідчать про те, що рекламодавці також переходять до кампаній в соціальних мережах, які менше орієнтовані на пряму реакцію, причому витрати на впізнаваність бренду, трафік і досягнення цілей збільшяться майже вдвічі у другому кварталі 2021 року. Зосередження уваги на підвищенні впізнаваності та популярності бренду може мати потужний ефект для Facebook та Instagram. Проте підвищення витрат на рекламу може викликати певні труднощі, тому рекламодавцям доведеться докласти значних зусиль для приваблення більшої аудиторії.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода