- Витрати на телебачення і соціальні мережі значно завищені по відношенню до щоденного споживання.
- І навпаки, рекламодавці недооцінюють аудіоформати і електронні видання.
За даними останнього звіту WARC Data під назвою «Глобальні рекламні тенденції», витрати на рекламу на телебаченні та в соціальних мережах значно завищені по відношенню до рівня щоденного споживання у світі. У цьому аналізі порівнюються нові квартальні показники витрат на рекламу WARC Data з результатами опитування більш ніж 700 000 споживачів, проведеного компанією GWI.
Тут доступний зразок звіту, а підписники WARC Data можуть ознайомитися з ним у повному обсязі тут.
Дані свідчать, що з 2013 року в соціальних мережах відбувся один із найбільших переходів від недостатнього до надмірного рівня інвестицій по відношенню до показників споживання. Якщо розглядати ринки, то найбільший розрив між витратами на соціальні мережі та споживанням спостерігається в Китаї, у той час як найменший – в Австралії.
Витрати на рекламу на телебаченні вдвічі перевищують рівень споживання, зокрема абсолютний розрив сягає 86,9 млрд. дол. Ймовірно, це свідчить про стійкість цього засобу – його велике охоплення у поєднанні з уважною аудиторією та підвищеним впливом аудіовізуального креативу.
Проте виявилося, що рекламодавці дуже недооцінюють аудіоформати. Електронні видання також отримують недостатню кількість інвестицій по відношенню до читацької аудиторії, у той час як друковані видання наближаються до того ж рівня. Це також стосується відео в мережі.
Останній звіт також продемонстрував, що глобальні витрати на рекламу в соціальних мережах зараз перевищують інвестиції в аналогове телебачення, у той час як подкасти потенційно недооцінюють приблизно на 40 млрд. дол.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.