Витрати Spotify на продаж та маркетинг зросли на 33% у четвертому кварталі 2022 року

Виторг компанії збільшився на 18%

Коментарі 761
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Стрімінговий сервіс Spotify прозвітував за підсумками четвертого кварталу 2022 року. За три місяці чисті збитки компанії склали €270 млн проти €39 млн за аналогічний період 2021 року. У жовтні-грудні виторг сервісу зріс на 18% рік до року до €3,2 млрд. Для порівняння: за ті ж місяці роком раніше показник склав €2,7 млрд.

За підсумками 2022 чистий збиток Spotify досяг €430 млн при виручці в €11,7 млрд. Минулого року він склав €34 млн, виручка - €9,7 млрд.

У четвертому кварталі витрати на продаж та маркетинг Spotify збільшилися на 33% рік до року до €453 млн. За весь 2022 рік показник склав €1,6 млрд проти €1,1 млрд у 2021 році.

Число платних підписників сервісу за рік збільшилося на 10 млн (14%), до 205 млн, а загальна кількість користувачів (враховувалися акаунти з активністю не рідше ніж раз на місяць) на кінець грудня досягла 489 млн.

Гендиректор Spotify Даніель Ек, коментуючи результати, заявив, що компанія була «надто амбітною» під час пандемії, коли через карантин користувачі проводили більше часу в інтернеті.
Обговорити з іншими читачами:
Погода