Відповідно до нового аналізу компанії Sensor Tower, яка займається аналітикою в індустрії мобільних пристроїв, це становить близько 11,7% від 111 млрд. дол., які споживачі витратили на покупки в додатках минулого року.
Інші важливі результати аналізу
У четвертому кварталі 2020 р, 86 з 100 провідних неігрових додатків по всьому світу пропонували споживачам підписку, що трошки менше від показника за той самий період у 2019 р., який складав 89.
У 2020 р. американські споживачі витратили близько 5,9 млрд. дол. у 100 провідних неігрових мобільних додатках, які працюють за підпискою, що на 26% більше у порівнянні з показником у 4,6 млрд. дол. у 2019 р.
У четвертому кварталі 2020 р. в Сполучених Штатах зі 100 найпопулярніших додатків, що отримують прибуток, 91 працював за підпискою, що трошки менше від показника 2019 р. – 93.
Загалом у світі 100 провідних додатків, що працюють за підпискою в App Store, заробили 10,3 млрд. дол. у 2020 р., що на 32% більше від минулорічного показника у 7,8 млрд. дол.
Тим часом, 100 найуспішнішим додаткам у Google Play вдалось заробити 2,7 млрд. дол. минулого року, що на 42% більше у порівнянні з показником 1,9 млрд. дол. у 2019 р.
YouTube очолив рейтинг додатків, що працюють за підпискою, як в Google Play, так і в App Store.
Ключова цитата
«Ще до пандемії COVID-19, споживачі почали витрачати більше на провідні додатки з підпискою, у порівнянні з попередніми роками», – Стефані Чан, аналітик у сфері мобільних пристроїв у компанії Sensor Tower.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.