Витрати споживачів на мобільні додатки невпинно зростають

Світовий показник витрат споживачів у 100 провідних неігрових додатках, які працюють за підпискою, зріс до рекордної позначки 13 млрд дол. у 2020 р., що становить 34% у порівнянні з минулорічним показником 9,7 млрд дол.

Комментарии 1301

Відповідно до нового аналізу компанії Sensor Tower, яка займається аналітикою в індустрії мобільних пристроїв, це становить близько 11,7% від 111 млрд. дол., які споживачі витратили на покупки в додатках минулого року.

Інші важливі результати аналізу

У четвертому кварталі 2020 р, 86 з 100 провідних неігрових додатків по всьому світу пропонували споживачам підписку, що трошки менше від показника за той самий період у 2019 р., який складав 89.

У 2020 р. американські споживачі витратили близько 5,9 млрд. дол. у 100 провідних неігрових мобільних додатках, які працюють за підпискою, що на 26% більше у порівнянні з показником у 4,6 млрд. дол. у 2019 р.

У четвертому кварталі 2020 р. в Сполучених Штатах зі 100 найпопулярніших додатків, що отримують прибуток, 91 працював за підпискою, що трошки менше від показника 2019 р. – 93.

Загалом у світі 100 провідних додатків, що працюють за підпискою в App Store, заробили 10,3 млрд. дол. у 2020 р., що на 32% більше від минулорічного показника у 7,8 млрд. дол.

Тим часом, 100 найуспішнішим додаткам у Google Play вдалось заробити 2,7 млрд. дол. минулого року, що на 42% більше у порівнянні з показником 1,9 млрд. дол. у 2019 р.

YouTube очолив рейтинг додатків, що працюють за підпискою, як в Google Play, так і в App Store.

Ключова цитата

«Ще до пандемії COVID-19, споживачі почали витрачати більше на провідні додатки з підпискою, у порівнянні з попередніми роками», – Стефані Чан, аналітик у сфері мобільних пристроїв у компанії Sensor Tower. 

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода