В основу комунікації #і без цукру солоденький креативники Brain Tank поклали спостереження, що майже всі батьки називають свого малюка «солоденьким», і вирішили провести паралель між цією «солодкістю» малюка та без-цукру-солоденькими сирком і білактом «Агуша». Саме ця паралель і стала наскрізною асоціацією зворушливого ролика, де закохані тато й мама, розчулено кажуть, що новий сирок «Агуша» — солоденький без цукру «як наш Андрюша». Цю комунікацію підтримала серія друкованих матеріалів для просування як у цифровому середовищі, так і в точках продажів.
Нині нові #і без цукру солоденькі продукти для найменших споживачів вже є на полицях українських магазинів, і всі батьки вже можуть запропонувати їхній малечі скуштувати смачну та корисну новинку.