VIVID першими в Україні запустили брендовий ефект у ТікТок

Команда агенції VIVID запустила візуальний 2D ефект у TikTok для рекламної кампанії бренду Cheetos, що належить компанії PepsiCo.

Комментарии 1644

Поки деякі бренди лише придивляються до мережі TikTok і тестують різні варіанти взаємодії з цільовими аудиторіями, команда VIVID вперше запускають візуальний 2D ефект в TikTok для рекламної кампанії Cheetos - лончу бренду на території України.

У квітні агенція VIVID створила рекламну кампанію для Cheetos в TikTok “Cheetos відкривається - гра починається” з метою формування знання про бренд. Cheetos вривається на територію України шаленим хіп хоп балетом в пачці. А вісім блогерів пропонують своїм фоловерам в TikTok відчути себе крейзі балет-денсерами та долучитися до спеціального челенджу #cheetosfundance, танцювати під оригінальний трек, відриватися та створювати фанові відео з візуальним 2D ефектом.

@yanadoga

Го зі мною денсити у крутому єфекті Cheetos ???????? Знімай відос, де ти відриваєшься у пачці,викладай з хештегом ##cheetosfundance та вигравай Cheetos#

♬ Cheetos_Fun_Dance - Hurricat
@llazzerr

Меганабір смачних Cheetos може стати твоїм ???? Покажи, як ти відриваєшся у пачці Cheetos. Денси як крейзі і викладай з хештегом ##cheetosfundance ????

♬ Cheetos_Fun_Dance - Hurricat

Катерина Оверко, креативний директор VIVID:

“Першими запускати бренд ефект в ТікТок в Україні та ще й для запуску такого легендарного бренду, як Cheetos - це дуже втішно, але водночас і величезна відповідальність. Розробити залучаючий, яскравий креатив з характером Бренду, який захочеться «приміряти на себе»; написати трек, який підсилить ідею та надихне креаторів танцювати та відриватися; розібратися у нескінченних гайдах та технічно впровадити бренд-ефект в життя - те ще завдання із галочкою. Тому дякуємо команді Cheetos за довіру та челенджовий таск і команді ТікТок за підтримку та коучінг. Нам дійсно вдалося досягти максимального залучення цільової аудиторії, отримати крутий бренд-контент від юзерів та купу драйвових емоцій, пов’язаних з Cheetos».

@zenia_diamond

##cheetosfundance Когда купила впервые Cheetos и увидела что на него тренд в ТикТоке ????

♬ Cheetos_Fun_Dance - Hurricat

Кампанія тривала 6 днів і в результаті отримала  436М переглядів, а кількість UGC перевищила 11 700.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода