Визначено переможця тендеру на дослідження аудиторії каналу «Київ» за 228 тис. грн

У тендері телеканалу «Київ» на послуги маркетингово-соціологічного дослідження аудиторії та перспектив розвитку перемогла компанія ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз».

Комментарии 1860
Тендер проводився через систему публічних закупівель ProZorro.

Основний критерій вибору переможця – це ціна. Канал оголошував тендер з очікуваною вартістю 300 тисяч грн. ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» готове провести дослідження аудиторії муніципального мовника за 228 тис. грн. У тендері був іще один учасник: ТОВ «Фактум груп Україна» називало ціну за послуги 299 тис. 647 грн 20 копійок.

«Форсервіс ЮА Сейлз» має провести дослідження 30 листопада 2020 року. Його основними завданнями є такі: визначити місце телеканалу в інформаційному полі телеглядачів столиці та області, спектр їхніх вподобань та інформаційних інтересів, потреби та очікування аудиторії щодо сприйняття контенту програм, рейтинг популярності ведучих програм та тематичних передач, а також характер когнітивно-емоційного сприйняття новин та авторських програм телеканалу.

Дослідження має бути спрямоване на аналіз конкуренції на ринку і конкуруючих джерел інформації (соцмереж, інтернету, радіо тощо), а також – ступінь авторитету місцевих ЗМІ, рівня довіри до інформації, що вони надають.

«Форсервіс ЮА Сейлз» займається дослідженнями кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки. Компанію очолює Сергій Пашковський. Компанія раніше проводила ринкові дослідження для «Ощадбанку», «Укрпошти», «Української залізниці» тощо.

Нагадаємо, канал «Київ» оголосив тендер на дослідження аудиторії через те, що піплметричне дослідження телеаудиторії компанії Nielsen не є репрезентативним для місцевих та регіональних телеканалів.

За матеріалами https://detector.media
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie