Сюжет кампанії відображає повсякдення українців в умовах карантину, коли спілкування, навчання, робота і будь-яка взаємодія відбуваються переважно онлайн. Навіть озвучування цього ролика відбувалось не в студії, а в умовах домашнього карантину: диктор, звукорежисер, агенція і менеджер проекту, а також співробітники продакшн-студії – кожний зі своєї домівки за допомогою 4G змогли спільно створити повноцінний рекламний продукт.
«Ми чудово розуміємо, наскільки важливим для людей зараз став зв’язок, адже він об’єднує, навіть коли ми мусимо триматись на відстані і не можемо бути поряд. Ми не хочемо, щоб через карантин люди були соціально ізольованими, і робимо все можливе для того, щоб поєднати людей. Ми не зупиняємо будівництво мережі: розширюємо ємність, щоб забезпечити стабільну швидкість мобільного інтернету в умовах, коли користування зростає. А також розширюємо географію покриття, щоб якісний зв’язок був доступний кожному українцю», – коментує Андрій Отрощенко, директор з маркетингу Vodafone Україна.
За матеріалами прес-релізу