Волелюбне прагнення вільних людей

Yellow Clutch Advertising допомогла Банку Львів розробити стратегію благодійного фонду під час війни

Коментарі 1567

За даними Національного інституту стратегічних досліджень, в Україні близько 20 тисяч благодійних фондів та організацій. Під час війни кількість уже відомих і новостворених фондів, які опікуються питаннями забезпечення військових необхідною амуніцією, значно зросла. Україна об'єдналася, і низка великих українських компаній вирішили зробити свою допомогу системною, створивши благодійні організації різного спрямування.

Вирізнятися поміж інших та бути впізнаваними — для благодійників завдання не менш важливе, ніж мати довіру суспільства. Із запитом про допомогу зі створенням стратегії благодійного фонду до агенції Yellow Clutch Advertising звернувся Банк Львів. Спільно з клієнтом було визначено напрямок благодійності, а саме — всебічне сприяння розмінуванню деокупованих територій, збір коштів на амуніцію та обладнання для українських саперних загонів.

Україна сьогодні — одна з найбільш замінованих країн світу, і, за різними оцінками, знадобиться щонайменше 5–7 років для того, щоб повністю розмінувати території, які були в окупації та на яких проводилися бойові дії.

Проєкт створювався як волелюбне прагнення вільних людей. Для об’єднаної команди банку й агенції цінності життя та свободи були і є пріоритетними. Це відчуття знайшло своє втілення у місії, ідеї, імені та візуальній айдентиці програми «Вільна земля».

«Ми вільні люди на вільній землі. Разом ми звільнимо Україну від уламків зла!» Саме таке повідомлення винесено в публічну комунікацію програми. Агенція Yellow Clutch Advertising підготувала сценарій та супроводжувала процес постпродакшену відео про відкриття благодійного фонду, в якому до українців звернулися представниці Наглядової ради Благодійного фонду Банку Львів.

 video

На підтримку програми Банк Львів створив спеціальний депозит «Вільна земля» з підвищеною відсотковою ставкою. За його умовами, частина доходу від імені вкладника йде на допомогу саперам. Отже, вклад не тільки зміцнює вітчизняну фінансову систему та збільшує капітал його власника, а й слугує вирішенню надважливого завдання — розмінуванню. Візуальна стилістика промоматеріалів депозиту перегукується з візуальною стилістикою самої програми.

«Європейські інвестори Банку Львів переконані у великому потенціалі України. Вони готові допомагати нашій країні прямо зараз. За їхньої підтримки ми заснували благодійний фонд, в рамках якого започаткували програму «Вільна земля» та сфокусувалися на розв’язанні проблеми розмінування. По-перше, від цього залежить найголовніше — життя українців. А по-друге, це є передумовою економічної відбудови. Зокрема, нерозірвані снаряди та бомби на посівних полях загрожують агробізнесу», — коментує роботу над цілями програми Анна-Марія Романчук, маркетинг-директор Банку Львів.

«Активна підтримка гуманітарних та освітніх проєктів завжди була важливим напрямком роботи нашої агенції. Нас приваблює органічне поєднання бізнесових та благодійних завдань. Банк Львів не просто збирає кошти, а й створює зручні та корисні фінансові інструменти, що сприяють усуненню актуальної загрози. Наша мета — супроводжувати, підтримувати та докладно висвітлювати роботу програми «Вільна земля». Від цього залежить наше майбутнє», — ділиться враженнями від співпраці Валерія Лошманова, СЕО Yellow Clutch Advertising.

Благодійний фонд Банку Львів нині активно працює, залучає кошти і широко висвітлює у соціальних медіа питання про загрозу мін. Зробити внесок на потреби програми «Вільна земля» можна за реквізитами, зазначеними на сторінках програми у соціальних медіа та на сайті freelandfund.org.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода