В Україні Volt займатиметься тим самим, із чим досяг успіху на Заході – контентом «під ключ». Начебто нічого нового, крім якісно нового рівня: материнський Volt відрізняється потужним арт-департаментом, який спеціалізується на фото, відео, графічному та моушн-дизайні, а також має постпродакшн повного циклу. Із цими потужностями стартує й українське представництво. І другий момент – те, що компанія називає «agility»: гнучкість і швидкість у створенні рішень.
Очільник Volt в Україні — Юрій Слобоженюк:
«Volt — це продукт часу, результат зростаючого попиту на швидкий і якісний контент. «Завдяки» COVID бізнес став дуже чутливим до будь-яких змін у настрої клієнтів. Відповідно, усі продакшн компанії повинні стати такими ж чутливими до завдань, які раптово змінюються, а також зростаючих швидкостей самих замовників. Не всі компанії готові до роботи в таких динамічних і непередбачуваних умовах».
Volt існує в багатьох країнах: у Китаї, Франції, Австралії й не тільки. Серед основних клієнтів – Mastercard, Amazon Music, Cartier та інші відомі міжнародні й локальні бренди.
За матеріалами прес-релізу