Воркшоп «Створення реалістичних фотоколажів в Photoshop. Основи» 21 лютого від Wideworks

21 лютого в креативному просторі UNDERHUB арт-директор в рекламній агенції Wideworks Катерина Гнідаш допоможе опановувати створення якісних та реалістичних рекламних колажів всім учасникам свого воркшопу.

Комментарии 945

Основну частину інформації ми сприймаємо з допомогою зору. Тому непрофесійно або наспіх зроблене рекламне зображення «ріже око» — і породжує недовіру до тих, хто його використовує.

Що буде на теоретичній частині:

  • Основи композиції, кольорокорекції та світлотіньового малюнку.

Що буде на практичній частині:

  • Композиція: розміщуємо продукт так, щоб його помітили.
  • Кольорокорекція: поєднуємо в колажі фото різних температур.
  • Світлотіньовий малюнок: вписуємо продукт в простір і робимо плоске об’ємним.

Захід буде цікавим графічним дизайнерам з початковим і середнім рівнем володінням Photoshop.

Для читачів Sostav діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом sostav.friends при реєстрації: https://bit.ly/2w4KKLU

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода