Основну частину інформації ми сприймаємо з допомогою зору. Тому непрофесійно або наспіх зроблене рекламне зображення «ріже око» — і породжує недовіру до тих, хто його використовує.
Що буде на теоретичній частині:
- Основи композиції, кольорокорекції та світлотіньового малюнку.
Що буде на практичній частині:
- Композиція: розміщуємо продукт так, щоб його помітили.
- Кольорокорекція: поєднуємо в колажі фото різних температур.
- Світлотіньовий малюнок: вписуємо продукт в простір і робимо плоске об’ємним.
Захід буде цікавим графічним дизайнерам з початковим і середнім рівнем володінням Photoshop.
Для читачів Sostav діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом sostav.friends при реєстрації: https://bit.ly/2w4KKLU
За матеріалами прес-релізу