«Время и Стекло» чудять нормально для підліткової картки «ЛАЙК’Ю» від Ощадбанку й Mastercard

Новий продукт «ЛАЙК’Ю» від Ощадбанку й Mastercard звертається до підлітків без стилю Бушемі й навіть не пробує бути «в темі», копіюючи тренди.

Комментарии 1487
Розуміє цінність фанового контенту і створює колаборацію з популярним гуртом «Время и Стекло». Така співпраця органічно розкриває концепт картки завдяки впізнаваному стилю Наді Дорофєєвої і Позитива. Це амбасадори, яким не треба вигадувати нові образи, бо їхні образи вже наслідують сотні тисяч людей.

Підлітки не люблять, коли все складно й занадто по-дорослому. А що стосується банківських продуктів — не так вже просто їх зацікавити цифрами та правилами. Для них важливо, щоб усе, що вони роблять, бачать і наслідують, було зрозумілим, справжнім і фановим. Цей принцип визначає бренди, які стають для підлітків «своїми».

Картка «ЛАЙК’Ю» — передусім про звичку бути підлітком. Коли є безліч дивних ідей, які хочеться реалізувати. Коли шукаєш для себе героя і знаходиш його в собі. Коли любиш гурт «Время и Стекло», а він любить тебе. Ця картка любить підлітків так само сильно, як вони люблять заявляти про себе.

«„ЛАЙК’Ю“— це не тільки ще один фінансовий продукт Ощаду, а й безпечний і цікавий інструмент навчання фінансової грамотності для дітей і підлітків. Вони зможуть користуватися банківськими послугами, планувати свої витрати й краще контролювати власні фінанси. А батьки будуть упевнені в безпеці грошей і в розвитку самостійності дитини», — зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

«Картка «ЛАЙК'Ю» — яскрава та фанова, і впевнена, що її захоче отримати кожен підліток. На це працюють стильний дизайн та неоновий колір, дружня та зрозуміла комунікація, а також залучення всіма улюблених виконавців. Разом із тим, «ЛАЙК'Ю» — це ще й повноцінний фінансовий інструмент, який допоможе почуватися безпечно у розрахунках, розібратися в усіх тонкощах фінансової грамотності та дозволить молодим клієнтам банку зручно управляти своїми коштами», — відзначила Наталя Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні та Молдові.
«З меседжем „ідеально, коли чудиш нормально“картка досягає глобальної мети: не заважає, а навпаки, допомагає бути собою. Вона — органічна частина всіх сміливих і абсурдних моментів з життя підлітків. Ця неонова деталь робить яскравою кожну ідею, що виникає в головах підлітків, бо „чудити“для них — норма.
Ми розповіли про новий продукт і так познайомили підлітків з банком. Не намагалися мімікрувати, не гралися в „ми в темі“, а зобразили банк дружнім і зрозумілим. 

Як результат — рекламна кампанія з топвиконавцями, відеоролик, велкам-пак для картки й набір яскравих диджитал-матеріалів: фотоконтент, ківіжуали йанімовані стикери», — розповів Влад Болсун, креативний директор MOZGI Ideas.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie