Ідея нового сезону інтерв’ю від ВРК - це показати українську рекламну індустрію у персоналіях. Професіонали розповідають про свою особисту боротьбу та боротьбу їх компаній у цей важкий період. Відверті розповіді про те, що було до 24 лютого, як справи зараз та на що вони сподіваються у майбутньому.
Розпочався новий сезон з інтерв’ю з Андрієм Франчуком, керуючим партнером та креативним директором групи Brain Tank.
ВРК також дякує Brain Tank за візуальне оформлення “воєнного” сезону інтерв’ю на Youtube-каналі ВРК - Unpacking Ads.
Якщо ви бажаєте стати учасником нового сезону та розповісти свої історію на Unpacking Ads, надсилайте запит на електронну адресу [email protected]
У важкі часи тримаємо разом та ділимось своїм досвідом.