Європейські та українські рекламщики запускають платформу для надання фрілансу працівникам рекламної індустрії з України

Війна в Україні має серйозні наслідки для її громадян та бізнесу, серед яких — скорочення попиту на рекламний креатив. Більшість компаній згорнули комунікації у перші дні бойових дій. Відповідно, дизайнери, копірайтери та безліч інших спеціалістів рекламної індустрії втратили можливість забезпечувати себе і свої родини, а також фінансово підтримувати країну в боротьбі за незалежність.

Коментарі 1814

Темпаче сьогодні на світових ринках спостерігається помітний зріст попиту на прямі послуги окремих спеціалістів, на відміну від комплексних послуг великої агенції. Це пов’язано з тим, що з’являється значна кількість стартапів та бізнесів середньої ланки, що потребують креативних послуг, але не оперують глобальними бюджетами.

є!Креатив — це платформа для колаборації українських креативників і європейських клієнтів, які цього креативу потребують. «Наша мета — забезпечити гідний прибуток українським спеціалістам, які можуть і хочуть працювати. Це наш пріоритет #1. Пріоритет #2 — відкрити українські таланти європейським замовникам рекламних послуг, налагодити нові зв’язки і відкрити нові двері. Можна назвати це євроінтеграцією через креатив. Важливо, що платформа не бере жодної комісії за свої послуги — 100% винагороди за роботу отримує її виконавець», — зазначають ініціатори проєкту.  

Як це працює для креативників з України

Для того, щоб почати отримувати задачі від європейських клієнтів, потрібно зареєструватись. Після цього вас запросять заповнити профайл: вказати сфери своєї експертизи, додати приклади робіт, посилання на портфоліо — і чекати на брифи від нових замовників. Гонорар за виконання робіт встановлюється автоматично згідно середніх ринкових рейтів Європейських країн. «Тобто, «той незручний момент, коли потрібно торгуватись» відсутній, а винагорода апріорі буде гідною фрілансера з Лондона чи Берліна. Платежі будуть реалізовані через SWIFT у рекордні строки — протягом 7 днів з прийняття роботи. Таким чином ми подолаємо ще один бар'єр рекламного ринку – післяплату у 30+ днів, яка була б дуже недоречна у ці складні часи», — розповідають фаундери платформи.

є!Креатив дасть можливість брендам, стартапам та підприємствам у всьому світі підтримати креативних людей, які постраждали від війни. Залишились вони в Україні чи виїхали – не має значення. Адже всі комунікації, підписання документів і виплати гонорарів здійснюються онлайн.  

Наразі відкрита пре-реєстрація на платформі. Ті, хто заповнять профайли першими, мають вищий шанс отримати роботу через нижчий рівень конкуренції. Тож, приділіть 15 хвилин свого часу сьогодні, щоб заповнити профайл і завантажити приклади своїх робіт — це може стати вагомою інвестицією у майбутні проєкти. 

Ініціатори проекту: Інгмар Янсон (колишній MD at Scholz&Friends International), Надія Скринник (креативний директор AdBakers Ukraine) та Ліз фон Левен (Head of Operations у Talenthouse). Проєкт також активно підтримується командою Talenthouse, включаючи ElloWorks. Айдентика проєкту: Діма Цапко (TS/D Agency).

Нагадаємо про платформу adaid.eu, яка була створена за ініціативи польської рекламної асоціації SAR при підтримці Всеукраїнської рекламної коаліції у співпраці з різними асоціаціями з країн ЄС з метою підтримки українських професіоналів рекламною індустрією ЄС. На сьогодні на сайті більше 90 вакансій з 10 країн для українських рекламістів різних напрямків – стратегія, дизайн, медіа, продакшн, електронна комерція, програмування, SEM / SEO, івент, PR та багатьох інших.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода