#всещевдома: як на 48 день карантину втриматися від спокуси травневих вихідних?

MokCo agency запустили флешмоб на травневі свята, у якому закликали колег провести довгі вихідні вдома та згадати свої найкращі корпоративи. І в такий спосіб подати приклад свідомої поведінки.

Комментарии 1750

Умови дуже прості: опублікувати фото чи відео зі свого топового корпоратива з хештегом #всещевдома. А за бажанням передати естафету іншим компаніям та людям. І, звісно, залишатися вдома, бо три весняні вихідні — це сильна спокуса нарешті вибратися на природу з колегами або друзями.

Флешмоб підтримали понад 20 digital-агенцій, серед яких Kiwi, Dievo, Lobods, Dentsu Aegis Network Ukraine, Michurin, Isobar Ukraine, Initiative, iProspect Ukraine, а також представники компаній Ahmad Tea Ukraine, Oriflame Cosmetics, Pernod Ricard Ukraine, Радіо «Аристократы» та інші.

 Долучайтеся і ви! Залишайтеся цими вихідними вдома, згадуйте свої топові корпоративи та публікуйте з них фото.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie