Планується, що талісман бренду – цуценя такси у фірмовій футболці OnTaxi, буде допомагати проводити у школах заняття із правил поведінки на дорозі для дітей, стане ведучим анімованих роликів компанії, спрямованих на підвищення обізнаності з ПДР, а також - світловідбивним брелком, який допоможе поліпшувати помітність пішоходів на дорозі у темний час та погану погоду.
«Декілька років тому в Британії було проведене дослідження: згідно із його результатами рекламні матеріали, де задіяні маскоти, мають на 30-37% більш високу ефективність, у порівнянні зі звичайними рекламними матеріалами. Спеціалісти вважають, що персонаж допомагає пожвавити інформаційний посил, робить його більш привабливим у очах споживачів. Сервіс OnTaxi у першу чергу завжди дбає про комфорт та безпеку своїх пасажирів і драйверів. Першим глобальним довгостроковим проектом в цьому напрямку став всеукраїнський соціальний освітній проєкт для водіїв «Академія таксі ONTOP». В планах компанії - запуск серії освітніх заходів для молоді та дітей. Тож, аби полегшити сприйняття меседжів, спрямованих на підвищення безпеки руху, ми вирішили розробити власний талісман», - прокоментував керівник маркетингового напрямку OnTaxi Віталій Леонов.
А ось обрати ім’я для нового персонажу запропонують клієнтам бренду. За кращу ідею компанія навіть пропонує цікавий подарунок.
За матеріалами пресрелізу