Втома від подкастів чи дозрівання?

Нові медіа інколи можуть викликати надто сильне хвилювання – можливо, дехто вірив, що подкасти продовжуватимуть кидати виклик гравітації та продовжуватимуть рости; тверезе читання полягає в тому, що подкасти є формою дозрівання.

Коментарі 815

Подкасти стали несподіваним хітом карантину, оскільки слухачі, які шукали компанії в дорозі на роботу, тепер шукали її, застрягши вдома, але в міру того, як країни та економіки відкрилися, з’явилися більш складні моделі поведінки, пише WARC.

По суті, історія полягає в тому, що з’являється щось інше, ніж висхідна крива слухачів.

  • Колонка The Verge Hot Pod відзначає дослідження Edison Research і Libsyn щодо латиноамериканських слухачів подкастів, де у 2021 році спостерігалося неймовірне збільшення прослуховування на 44%; більше третини вибірки слухали подкасти щомісяця. Однак тепер, у 2022 році, 36% впало до 34%.
  • Інші джерела, як-от інформаційний бюлетень Sounds Profitable, поставили під сумнів невідповідність між приблизно половиною слухачів подкастів (США), які почали слухати подкасти лише в останній рік або близько того, у порівнянні з відносно скромною кривою зростання слухачів. Це, як вони стверджують, передбачає серйозні проблеми відтоку, які більш євангельські представники руху подкастів вважають за краще не сприймати.

Причин відтоку або незначного падіння слухачів багато. Важко створювати постійні хітові шоу, які могли б захопити людей, особливо різними мовами.  

З точки зору реклами, подкасти залишаються недооціненою можливістю. Пам’ятайте, що близько половини дорослого населення США не слухають (щомісяця), тоді як 28% слухають щотижня. Можливо, це не новинка, але вона залишається неймовірно цінною, широко охоплюваним і залученим засобом. 

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода