WARC Global Marketing Index 2020

WARC Global Marketing Index (GMI) забезпечує унікальний щомісячний показник стану маркетингової галузі шляхом відстеження поточних умов ринку серед маркетологів.

Комментарии 778

Починаючи з 2011 року, WARC відстежує поточні умови ринку серед маркетологів у всьому світі, в тому числі в Європі, Америці та регіоні APAC.

Глобальна панель, яка налічує понад 1000 учасників, складається з досвідчених керівників, що працюють на бренди, ЗМІ, креативні та медіа-агентства та інші організації, що обслуговують маркетингову галузь.

Наступні параметри вимірюються глобально та регіонально:

  • Маркетингові бюджети
  • Маркетингові бюджети за напрямом (Digital, Mobile, TV, Radio, OOH та Press)
  • Умови торгівлі
  • Рівень кадрового забезпечення

У звіті Global Marketing Index за 2020 рік представлені дані за 12 місяців минулого року, аналізуючи тенденції, які демонструють індекси для умов торгівлі, маркетингових бюджетів та персоналу. Це супроводжується ключовими даними WARC.

Повний звіт за посиланням.

Якщо ви зараз працюєте на бренд, медіа, креативне чи медіа-агентство – або в будь-якій іншій організації, що обслуговує маркетингову індустрію – тоді WARC запрошує взяти участь у панелі. В обмін на заповнення щомісячної анкети учасник отримає зведені результати та аналіз цього місяця у звіті PDF. Реєструйтесь за посиланням.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода