WePlay AniMajor увійшов в історію кіберспорту як перший в історії Dota 2 мейджор, виконаний у тематиці аніме, та один з найкращих кіберспортивних івентів епохи пандемії.
WePlay AniMajor відбувся у червні 2021 року, задовго до повномасштабного російського вторгнення в Україну, у кіберспортивному серці України – на WePlay Esports Arena Kyiv. Київський майданчик прийняв найсильніші команди світу з Dota 2 та залишив незабутні враження глядачам трансляції.
WePlay AniMajor. Відео: WePlay Holding
Згідно з Esports Charts, WePlay AniMajor став найпопулярнішим Dota 2 Major за кількістю годин перегляду (35+ мільйонів годин). Цифра не включає китайські платформи мовлення. В останній день турніру WePlay AniMajor дивились понад 645 000 глядачів на піку трансляції.
Команда організаторів створила неперевершені декорації. Була побудована сцена глибиною 45 метрів і дві 11-метрові фігури персонажів Monkey King і Juggernaut з Dota 2, щоб приголомшити онлайн-глядачів. Додаючи весь витрачений час, знадобилося приблизно 4 500 годин зусиль, щоб створити атмосферу аніме на турнірі.
Команда організаторів створила неперевершені декорації. Була побудована сцена глибиною 45 метрів і дві 11-метрові фігури персонажів Monkey King і Juggernaut з Dota 2, щоб приголомшити онлайн-глядачів. Додаючи весь витрачений час, знадобилося приблизно 4 500 годин зусиль, щоб створити атмосферу аніме на турнірі.
Тим часом команда комунікацій WePlay зробила все можливе, щоб розповісти історію WePlay AniMajor усьому світові. У результаті ЗМІ з 44 країн згадали WePlay AniMajor у понад 1600 публікаціях, написали новини та оновлення про подію. За даними PR-інструменту CoverageBook, орієнтовна кількість переглядів матеріалів перевищила 48,9 мільйона людей.
Весь спектр роботи – від стратегії до реалізації – команда виконувала самостійно, без підтримки зовнішніх консультантів та агенцій. Успіх полягає в глибокому розумінні специфіки кіберспорту, особистій взаємодії членів команди з представниками преси та напрацьованою раніше довірою з боку журналістів. Особливо важливий ступінь залучення до проєкту команди професіоналів, яка вміє приймати швидкі та правильні рішення, а також готова брати на себе відповідальність.
Davos Communications Awards 2022 високо оцінила зусилля, які команда WePlay Holding PR & Communications доклала до кампанії, і нагородила WePlay Esports золотом.
Весь спектр роботи – від стратегії до реалізації – команда виконувала самостійно, без підтримки зовнішніх консультантів та агенцій. Успіх полягає в глибокому розумінні специфіки кіберспорту, особистій взаємодії членів команди з представниками преси та напрацьованою раніше довірою з боку журналістів. Особливо важливий ступінь залучення до проєкту команди професіоналів, яка вміє приймати швидкі та правильні рішення, а також готова брати на себе відповідальність.
Davos Communications Awards 2022 високо оцінила зусилля, які команда WePlay Holding PR & Communications доклала до кампанії, і нагородила WePlay Esports золотом.
«WePlay AniMajor став одним з найбільш знакових досягнень для нашої компанії та кіберспортивної індустрії в цілому. Зокрема, відділ комунікацій разом з командою турнірного маркетингу доклав максимум зусиль та зробив усе можливе, щоб цей івент став відомим за межами кіберспортивної спільноти. Тож він, поза всяким сумнівом, завоював серця усіх фанатів Dota 2 як унікальна подія, що не має рівних», – стверджує Олена Дальська-Латошевіч, директорка з PR та комунікацій WePlay Holding.
Премію Davos Communication Awards 2022 провела World Communications Forum Association за підтримки CISION і DHL. Нею нагороджують за винятковий професіоналізм фахівців зі зв’язків з громадськістю та комунікацій з усього світу. У конкурсі, що цього складного року мав на меті відзначити та продемонструвати світові професійну досконалість, можуть брати участь агентства, in-house команди та самостійні фахівці з будь-якого сектору.
З повним списком переможців 2022 року можна ознайомитися тут.
Премію Davos Communication Awards 2022 провела World Communications Forum Association за підтримки CISION і DHL. Нею нагороджують за винятковий професіоналізм фахівців зі зв’язків з громадськістю та комунікацій з усього світу. У конкурсі, що цього складного року мав на меті відзначити та продемонструвати світові професійну досконалість, можуть брати участь агентства, in-house команди та самостійні фахівці з будь-якого сектору.
З повним списком переможців 2022 року можна ознайомитися тут.