За словами генерального директора Meta Марка Цукерберга, партнерство між материнською компанією WhatsApp Meta та JioMart, частиною JioPlatforms, що належить Reliance Industries, означає, що «люди тепер можуть купувати продукти в JioMart прямо в чаті». Це перший раз, коли в WhatsApp доступний наскрізний досвід покупок. Meta вже є міноритарним акціонером Jio Platforms, у яку вона інвестувала пару років тому в рамках свого просування в Індію.
Можливість здійснювати діяльність, окрім обміну повідомленнями, означає потенційно значну еволюцію WhatsApp, виводячи його на нову територію, яка раніше була доменом азіатських супердодатків, наприклад, WeChat або Grab, і, як зазначає Quartz , ця розробка також допомагає Jio краще конкурувати на ринку Індії з такими онлайн-магазинами, як Amazon India і Flipkart.
Окрім обіцяної простоти та зручності для споживачів, обидві компанії вважають, що цей досвід кардинально змінить спосіб спілкування мільйонів компаній по всій Індії з клієнтами.