Українське представництво також долучилося до проєкту та об’єдналося з партнерами для дослідження локального ринку України. WhitePress Ukraine у співпраці з Promodo, MMR, PRaxis Agency, Aweb, IAB Ukraine, NetPeak, SEObaza та Content.ua вперше проводить опитування такого масштабу. WhitePress прагне залучити велику кількість фахівців з усієї Європи, щоб визначити тенденції, можливі шляхи розвитку та найважливіші відмінності між SEO у різних країнах.
«За результатами дослідження буде підготовлено комплексний звіт, присвячений SEO, PR та контент-маркетингу, а також визначено ключові відмінності між різними ринками Європи. Ознайомитись зі звітом можна буде на початку 2023 року», – запевняє Артур Тадеуш Латошевіч, директор із розвитку бізнесу компанії WhitePress Ukraine.
Комплекс запитань спрямований безпосередньо на визначення популярних інструментів для контент-маркетингу та лінкбілдингу. Скільки коштів витрачається на контент-маркетинг та лінкбілдинг? Як фахівці слідкують за ефектами від своїх публікацій? Які інструменти є найпопулярнішими серед рекламодавців та SEO-спеціалістів? Запитання та звіт будуть перекладені майже двадцятьма мовами та адаптовані для кожного конкретного ринку (наприклад, буде вказаний відповідний набір SEO-інструментів, бюджет та валюта).
Час проходження опитування: 7-10 хвилин.
Пройти опитування від WhitePress можна за посиланням.
За кожне пройдене опитування компанія перекаже 1 євро на рахунок Всесвітнього фонду природи (WWF). Всесвітній фонд природи (WWF) – це міжнародна неурядова організація, заснована в 1961 році, що займається питаннями збереження природи та зменшення антропогенного впливу на навколишнє середовище. Головний офіс організації знаходиться у Швейцарії. Максимальна сума, яку пожертвує компанія WhitePress, становить 1000 євро. WWF не є партнером цього опитування, а була обрана командою WhitePress.
За матеріалами пресрелізу