Wizz Air приєдналася до руху Movember

Wizz Air, найбільша лоу-кост авіакомпанія у Центральній і Східній Європі, приєдналася до руху Movember («вусатий листопад») у 2019 р. для популяризації здорового способу життя та підвищення обізнаності про важливість чоловічого здоров’я серед усіх офісних співробітників та членів екіпажу WIZZ.

Комментарии 647

Movember є міжнародною акцією, яка прагне змінити на краще стан чоловічого здоров’я. Термін “Movember” («вусатий листопад») походить від англійських слів «moustache», що в перекладі означає «вуса», або скорочено «mo», та «November» (укр. «листопад»), і є щорічною ініціативою, пов’язаною з відрощуванням вус протягом листопада. Мета такої акції - підвищити увагу до проблем чоловічого здоров’я, а саме раку простати, раку чоловічої статевої системи і самогубств серед чоловіків.

У разі раннього виявлення симптомів раку простати, показник виживання покращується і сягає понад 98%. Якщо хворобу виявлено пізно, відповідний показник значно зменшується і становить менше 26%. Рак простати є другим найбільш поширеним видом раку серед чоловіків у світі. Якщо вам 40 і більше років, варто пройти тест на визначення рівня простат-специфічного антигену (ПСА).   

Цього року WIZZ вперше оголосила про проведення такої акції серед чоловічої частини колективу, включно з офісними працівниками і членами екіпажу.

За ходом такої ініціативи можуть слідкувати усі бажаючі за допомогою хештегів #Movember2019 та #WIZZMovember у соцмережах. Wizz Air запрошує пасажирів стати частиною акції «Mo» і робити селфі з тими членами екіпажу, хто має вуса, розміщуючи фото у соціальних мережах з хештегами #Movember2019 та #WIZZMovember.

Йохан Ейдхаген (Johan Eidhagen), Директор з персоналу Wizz Air сказав: “Для нас, як для авіакомпанії, яка підтримує сталий розвиток, важливо сприяти популяризації здорового способу життя та підвищувати обізнаність про це серед наших колег. Саме тому ми вирішили стати частиною руху Movember у 2019 р. та відростити власні вуса «Мо». Я пишаюся бути частиною команди WIZZ і брати участь у цій чудовій ініціативі, допомагаючи чоловікам усвідомити важливість регулярних перевірок стану здоров’я. Ми також закликаємо усіх чоловіків серед пасажирів Wizz Air приєднатися до акції і не просто на місяць відкласти пристрої для гоління, а й робити селфі з чоловічою частиною екіпажу та ділитися фотографіями на своїх особистих сторінках у соціальних мережах, використовуючи хештеги #Movember2019 і #WIZZMovember. Давайте знайдемо всі вуса WIZZ на борту.    

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода