Згідно із задумом, герої сюжету – це співробітники АЗК WOG. Вони, як всі, хочуть привітати свою маму з Днем матері, заспокоїти її й обійняти.
Але вони не можуть зняти свої маски навіть під час зйомки. Вони не на карантині, вони на роботі. Тому в кадрі вони «говорять очима».
Для зйомок були запрошені реальні співробітники АЗК, закадрові голоси дійсно належать кожному з тих, хто зіграв у зворушливому відео.
Відео було опубліковано 10 травня на офіційній сторінці мережі, а також відразу набуло поширення на декількох пабліках. Вранці 11 травня загальна кількість переглядів ролика досягла 35 тис.
Ідея і екзекьюшн – спільна робота PR-команди WOG і агентства Trembita PR.
video
За матеріалами прес-релізу