WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, журі індустріальних категорій та журі національного конкурсу маркетингових сервісів та PR.

Комментарии 5163

Цього року у конкурсній програмі фестивалю є три вертикалі, Marketing & PR Communication Disciplines, Industrial Categories та National Marketing Services and PR Contest, кожну з яких буде оцінювати незалежний склад журі.

Журі конкурсу Marketing & PR Communication Disciplines:

  • Ertuğ Tuğalan, виконавчий креативний директор Medina Turgul DDB, Туреччина
  • Edgaras Petrucionis, Digital Strategist, SOMA/Havas Group, Литва
  • Simon Oppmann, креативний директор Ogilvy, Німеччина
  • Axel Bringel, креативний директор BCW Стокгольм, Швеція
  • Malik Benamara, креативний директор Scholz&Friends Berlin, Німеччина

Для Marketing & PR Communication Disciplines організатори WOW DONE AWARDS зібрали лише майстрів своєї справи. Серед них ви зустрінете міжнародного руйнівника традиційних кордонів у digital та чотирьох креативних директорів, що з року в рік отримують золоті нагороди на міжнародних фестивалях та конкурсах. Вони, як професіонали, працювали з різними за профілем клієнтами: Mercedes-Benz, Huawei, SEB Bank, Telia, Jacobs (JDE), Red Bull, Neste Oil та багатьма іншими. Даний склад журі поповниться новими кандидатами.

Журі конкурсу Industrial Categories:

  • Вікторія Рубан, PR-директор, Vodafone
  • Валентина Йовенко, керівник з внутрішніх комунікацій PR-департаменту Альфа-Банку
  • Катерина Жураківська, директор з маркетингу GULLIVER
  • Катерина Левченко, директор з  маркетингу Nutricia/Danone
  • Наталія Тоненька, директор з маркетингу Raketa
  • Юлія Самсон, директор з маркетингу Mitsubishi Motors
  • Юлія Сатиренко, Head Of MarCom Department, Arterium Corporation

Цей склад фестивального журі сформований з відомих українських рекламодавців, які стали лідерами у своїх нішах та чудово знаються на креативній та ефективній маркетинговій роботі. Експерти оцінять креативність, оригінальність творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги.

Журі конкурсу National Marketing Services & PR Contest:

  • Андрій Чабанов, директор з маркетингу Groupe PSA
  • Антон Савчук, креативний директор Adsapience
  • Володимир Збровський, директор Havas Engage
  • Дар’я Сергієнко, Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company Ukraine
  • Ірина Курочкіна, засновник і управляючий директор Digital Chain
  • Ірина Ткаченко, директор з маркетингу JDE Ukraine
  • Ксенія Сікорська, директор з маркетингу, ПУМБ
  • Михайло Шуранов, директор департаменту зовнішніх комунікацій «Укртелеком»
  • Світлана Степаненко, CEO, Twiga Ukraine

До складу журі увійшли представники топових маркетингових агентств і представники компаній-рекламодавців з відділів маркетингових комунікацій. Це креативні та досвідчені спеціалісти, які закликають учасників творчо ставитися до конкурсу, надихати світ свіжими ідеями та вірити у перемогу. При суддівстві основну роль відіграватиме якість виконання і досягнутий ефект. Ідея може бути маленькою, великою або грандіозною, головне – щоб вона привела кампанію до успіху.

Усі члени журі бажають учасникам натхнення та перемоги у конкурсах, а ми нагадуємо, що зареєструвати роботу можна за посиланням. Останній день подачі заявок – 24 квітня, однак до 5 квітня діють спеціальні ціни.

non-media.com

Обсудить с другими читателями:
Погода