Холдинг WPP та український уряд сьогодні оголосили про партнерство з метою залучення інвестицій в Україну та сприяння відновленню її економіки.
Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко обговорив майбутню кампанію з генеральним директором WPP Марком Рідом на зустрічі в рамках міжнародного фестивалю «Каннські леви» (Cannes Lions).
Агенції холдингу WPP з України, Польщі та Чехії працюватимуть з міністром та представниками уряду над кампанією під назвою «Advantage Ukraine», ключовим повідомленням якої стане відкритість України для бізнесу. Ініціатива звертатиметься до лідерів бізнесу в регіоні та в усьому світі й заохочуватиме їх інвестувати в Україну та підтримувати у такий спосіб її економічне відновлення.
Програма має на меті продемонструвати багатогранний досвід та здобутки України у різних галузях, серед яких сільське господарство, технології, освіта й креативна індустрія, а також її значний потенціал для комерційних інвестицій.
Міністр Олександр Ткаченко зазначив: «Ми раді оголосити про партнерство з WPP у рамках нашої нової ініціативи «Advantage Ukraine», яка сприятиме надходженню інвестицій і створить привабливі можливості для провідних бізнес-лідерів та інвесторів. Ми хочемо, аби світ знав, що Україна залишається відкритою для бізнесу і має потенціал стати ключовим осередком культури та цифрових технологій у Європі».
Марк Рід, генеральний директор WPP, наголосив: «Ми пишаємося тим, що можемо підтримати Україну завдяки цій кампанії. Сила креативу може впоратися не лише з комерційними викликами - вона допомагає вирішувати і найбільші проблеми сьогодення. Партнерство WPP з українським урядом має на меті підкреслити величезний бізнес-потенціал України і сприяти відновленню її економіки, що є життєво важливим для відбудови соціального та культурного життя українців й створення для них кращого майбутнього».
За матеріалами пресрелізу