«Я бачу, я існую»: розробка брендингу для Швейцарської офтальмологічної клініки

А як ви дивитесь на світ? Швейцарська офтальмологічна клініка бачить його крізь призму швейцарської якості.

Комментарии 1454

Brand Loft Agency працювали над брендингом клініки, що мала бути візуально зрозумілою і викликати чітку асоціацію зі швейцарським досвідом, швейцарським підходом та точністю.

Дизайнери зосередились на рішенні «нічого зайвого, тільки очі». У розробленому логотипі впізнавались кілька образів – швейцарський прапор, око, технологічність.

Слоган «Я бачу, я існую» обіграв знамениту фразу філософа Декарта «Я мислю, отже я існую», що підкреслює осмисленість здорового зору.

Айдентика вийшла мінімалістичною й у кольорових та шрифтових рішеннях. Адже важливо помічати головне.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода