Як 2020 рік вплинув на майбутнє реклами

Деякі маркетингові тенденції почали розвиватися ще до того, як пандемія COVID-19 перевернула світову економіку з ніг на голову. Проте ці тенденції, скоріше за все, продовжать закріплюватися протягом наступного десятиліття, незважаючи на усі перепони, які виникли у 2020 році.

Комментарии 1416

Рекламна агенція Essence поцікавилася думкою 50 маркетингових директорів та інших експертів для своєї Повторної доповіді з прогнозами на 2030 рік.

Що ймовірно трапиться до 2030 року?

  • Близько двох третіх (65%) опитуваних зазначили, що, скоріше за все, значно збільшиться використання біометричних даних.
  • Близько 60% очікують, що події 2020 року пришвидшать розвиток тенденції, за якою споживачі звертають особливу увагу на вплив брендів на довкілля.
  • Значно більше половини респондентів (59%) прогнозують розвиток тенденцій надання послуг за підпискою і  проведення часу у віртуальному середовищі.
  • Очікується, що персоналізація і мікроплатежі стануть більш ймовірними, відповідно на 56% і 46%.

Чотири ключові фактори, на які брендам варто звертати увагу  

  • Великі і потужні бренди стануть ще більшими і потужнішими. Компанії без чітких повноважень і програми поглинуть більш розвинені конкуренти.
  • Платформи будуть відігравати ключову роль для успіху, тому бренди мають володіти, або принаймні співпрацювати з платформами, щоб втриматися на плаву.
  • Доки прогнози, в основі яких лежить машинне навчання, підвищують впевненість у тому, що ймовірно трапиться, бренди повинні теж бути готовими до будь-яких можливих змін.
  • Нова епоха маркетингу змусить бренди вирішувати питання планування постійних цінностей бренду і при цьому задоволення очікувань споживачів щодо усе більш персоналізованих повідомлень і досвіду.

Головна цитата

«Наслідки траєкторій, на яких ми знаходимося, є справжніми і залишаться такими найближчими роками. Рекламодавці повинні діяти сміливо, задля того щоб опинитися у центрі людського досвіду, якщо вони звісно хочуть встигнути впоратися з цим до 2030 року», - Кейт Скотт-Довкінс, Віце-Президент з питань інтелектуального лідерства та інновацій у компанії Essence.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода