Рекламна агенція Essence поцікавилася думкою 50 маркетингових директорів та інших експертів для своєї Повторної доповіді з прогнозами на 2030 рік.
Що ймовірно трапиться до 2030 року?
- Близько двох третіх (65%) опитуваних зазначили, що, скоріше за все, значно збільшиться використання біометричних даних.
- Близько 60% очікують, що події 2020 року пришвидшать розвиток тенденції, за якою споживачі звертають особливу увагу на вплив брендів на довкілля.
- Значно більше половини респондентів (59%) прогнозують розвиток тенденцій надання послуг за підпискою і проведення часу у віртуальному середовищі.
- Очікується, що персоналізація і мікроплатежі стануть більш ймовірними, відповідно на 56% і 46%.
Чотири ключові фактори, на які брендам варто звертати увагу
- Великі і потужні бренди стануть ще більшими і потужнішими. Компанії без чітких повноважень і програми поглинуть більш розвинені конкуренти.
- Платформи будуть відігравати ключову роль для успіху, тому бренди мають володіти, або принаймні співпрацювати з платформами, щоб втриматися на плаву.
- Доки прогнози, в основі яких лежить машинне навчання, підвищують впевненість у тому, що ймовірно трапиться, бренди повинні теж бути готовими до будь-яких можливих змін.
- Нова епоха маркетингу змусить бренди вирішувати питання планування постійних цінностей бренду і при цьому задоволення очікувань споживачів щодо усе більш персоналізованих повідомлень і досвіду.
Головна цитата
«Наслідки траєкторій, на яких ми знаходимося, є справжніми і залишаться такими найближчими роками. Рекламодавці повинні діяти сміливо, задля того щоб опинитися у центрі людського досвіду, якщо вони звісно хочуть встигнути впоратися з цим до 2030 року», - Кейт Скотт-Довкінс, Віце-Президент з питань інтелектуального лідерства та інновацій у компанії Essence.
Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.