Як агенція MokCo привітала блогерів із професійним святом

У MokCo agency вирішили привітати із Днем блогера. Кожного окремо й усіх разом.

Комментарии 984

Як найчастіше співпрацюють із блогерами? 

Надсилають їм продукт і прохання розповісти про нього. У кращому разі — не просто продукт, а оригінальний преспак. Загалом блогерів сприймають просто як канал для побудови охоплення. Але найперше вони люди. Креативні, талановиті, які зуміли побудувати особистий бренд. Тому у MokCo agency і вирішили привітати їх із Днем блогера. Кожного окремо й усіх разом. 

Інших людей ми здебільшого запам’ятовуємо за допомогою асоціацій. Так і з блогерами — у кожного є свої жарти, фірмові фрази та особливості характеру. Це майже завжди прослідковується в їхньому контенті. І саме це лягло в основу привітання — маски-рандомайзеру, яка визначає, на кого з українських блогерів ти схожий.

Щоб створити цю маску, інфлюенс-відділ MokCo склав список блогерів, із якими найтісніше співпрацює агенція, і доповнив за допомогою опитування серед колег. Так поміж варіантів рандомайзера з’явилися «маю мотивацію, як в Олени Мандзюк», «фоткаюсь, як Аліна Френдій на обкладинку», «везучий, як Нікіта Добринін» та інші.

Аби блогери точно отримали привітання, агентство надіслало їм листівку з QR-кодом та стикерпак із найуживанішими фразочками, які виникають під час роботи. Реальними, які можна наклеїти на Mac, а не лише скинути у Telegram.

«Ми хочемо віддячити лідерам думок за їхню роботу. Любимо їх сильно! І сподіваємось, що маска завіруситься, в Україні такого ще ніхто не робив», — говорить Катерина Гаврилюк, Head of Influence & TikTok в MokCo.

Спробуйте і ви! Дізнавайтеся, на кого з блогерів ви схожі! Маску «День блогера» шукайте на сторінці MokCo в Instagram: https://www.instagram.com/mokco_agency/.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода