Як бізнес-повідомлення Viber допомогли підвищити частку обороту сервісу OKKO PAY на 40%

Згідно з дослідженням Національного Банку України, протягом минулого року українці активно користувалися безконтактними картками, смартфонами та іншими пристроями з NFC для проведення безконтактних платежів. Їх популярність обумовлена високим рівнем безпеки, швидкістю і зручністю використання.

Комментарии 5385

Так, протягом 2020 року кількість безконтактних карт збільшилася більш ніж у половину в порівнянні з січнем того ж року - до 13,2 млн. 57% операцій по сумі та за кількістю здійснювалися безконтактно.

У 2017 році мережа автозаправних комплексів ОККО запустила сервіс OKKO PAY, за допомогою якого відвідувачі заправок можуть оплачувати покупку палива, кави та інших товарів в додатку MyFishka без потреби відвідувати зали станції. Цей проєкт був реалізований в рамках партнерства з Fishka - однією з найбільших мультипартнерських програм лояльності в Україні.  Її учасники можуть отримувати бали за покупки у партнерів компанії, а після обмінювати їх на товари та послуги. Зараз програма налічує 27 партнерів і понад 150 інтернет-магазинів в сервісі Fishka Online.

Хоч сервіс безконтактної оплати OKKO PAY існує досить довго, його проникнення в Україні не було настільки високим в порівнянні з міжнародними проєктами подібного масштабу.  З початку пандемії послуга стала особливо актуальною, у зв'язку з чим було прийнято рішення провести додаткову інформаційну кампанію про наявність і можливості сервісу.

Одним з основних інструментів комунікації став додаток для обміну повідомленнями Viber, найпопулярніший месенджер в Україні, згідно з даними аналітичної компанії TNS Kantar.

Для того, щоб швидко й ефективно проінформувати клієнтів мережі про OKKO PAY, програма лояльності Fishka розсилала бізнес-повідомлення на базі платформи з інформацією про сервіс, а також про його переваги й принцип роботи. Для проведення інформаційної кампанії Fishka звернулися до компанії GMS, яка є офіційним партнером Viber. GMS співпрацює з Viber з 2015 року, щоб допомагати клієнтам створювати ефективні маркетингові кампанії. 

Крім розсилки повідомлень у месенджері, комунікація також велася по радіо, через лідерів громадської думки та канали онлайн-реклами. Зі свого боку, програма Fishka пропонувала клієнтам додаткові бали за покупку палива (1 грн / л за бензин і дизель, 50 коп. / Л за ГАЗ), а також послуги виносу товару до автомобіля або доставлення за вказаною адресою.

В результаті інформаційної кампанії вдалось розповісти користувачам мережі АЗК ОККО про переваги використання безконтактних платежів. Якщо раніше кількість активних користувачів такого роду оплати на заправках становила 57%, то по закінченню програми показник був 68%. Частка проведення платежів банківськими картами теж зросла - з 41% до 45%. Також, за словами маркетинг-директора ОККО Василя Дмитріва, зросла і загальна частка використання сервісу OKKO PAY: "З початку карантину відносне зростання частки обороту склало понад 40%. Думаю, що цей тренд збережеться. Клієнти, які вже скористалися OKKO PAY і переконались, що такий спосіб оплати швидший, зручніший і безпечніший, не захочуть повертатися до попереднього досвіду".

Згідно з дослідженням Business Insider, кількість активних користувачів месенджерів на 20% більша, ніж число користувачів соціальних мереж. Через таку популярність і широку лінійку інструментів для бізнесу, попит на комунікацію в Viber буде тільки зростати. Так компанія Statista передбачає, що до 2022 року число користувачів месенджерів досягне позначки в 3 мільярди, а середньорічний показник зростання активності підключення нових користувачів буде становити майже 7%.

Обсудить с другими читателями:
Погода