Як бізнесам «працювати вдома»: поради для взаємодії з працівниками

Віталія Коніщук, Head of Media Business Education Вищої Школи Media&Production, поділилась порадами для взаємодії з працівниками під час карантину та переходу на «WorkFromHome». Які активності зроблять роботу ефективнішою та позитивно вплинуть на колектив?

Комментарии 2255

Ні для кого не секрет, що світ став іншим: бізнес-процеси змінюються з швидкістю світла, стратегії та бюджети переглядаються в багатьох компаній. Нинішня ситуація, як для України, так і для всього світу, стала випробуванням. Необхідними стали інноваційні рішення, які дозволять бізнесу працювати віддалено та пережити кризу. Це відповідальний час для роботодавця, щоб показати своїм працівникам, що, у важкий момент, вони й надалі залишаються командою.

Аналітична компанія Factum Group в супроводі проєкту «YOUкраїна» проводять регулярні он-лайн дослідження стосовно віддаленої роботи українців під час карантину, перший дайджест показує що дистанційну роботу  українці сприймають позитивно. Також за дослідженням консалтингової фірми Gartner, роботодавці планують оптимізувати процеси і по завершенню карантину частину працівників залишити на віддаленій роботі.

Тож на що звернути увагу при роботі працівників віддалено:

  1. Компетенції та навички. Зараз, як для роботодавця, так і для працівників, важливо не «випасти» з робочих процесів і не втратити за тривалий період базові soft skills працівників. У цьому може допомогти системна підготовка списків он-лайн курсів, книг, навчальних платформ для працівників. Фокус можна зробити на відносно коротких форматах, таких як: форкшопи, інтенсиви чи мітапи.
  2. Не забувайте про емоційну підтримку. Будьте разом з працівниками. Формуйте списки подій на тиждень та запрошуйте колег разом відвідати для прикладу: он-лайн музеї, освітні заходи, цирки чи концерти улюблених гуртів в соціальних мережах.
  3. Нетворкінг он-лайн. Працюйте разом та генеруйте ситуативні заходи для компанії. Саме зараз можливо потрапити в гості до кожного свого колеги і дізнатися про нього ще більше. Можливо хтось грає на гітарі і влаштує вам концерт. Можливо хтось давно хотів поділитися знаннями, допоможіть йому в реалізації цього. Разом в неформальному спілкуванні можете нагенерувати ідей, як цифровізувати та прискорити процеси бізнесу.
  4. Менеджер = ментор. Зараз для працівників важливо бути проінформованими про життя компанії, тому менеджер для кожного виступає в ролі ментора: мотивує, дає поради, озвучує очікуваний результат від он-лайн роботи, чітко описує напрямок співпраці, максимально підтримує, озвучує цілі, та особистісні якості над якими варто працювати в період карантину.
  5. Фокус. Покажіть своїм колегам, що це період можливостей. Підтягнути навички та знання, оптимізувати процеси. Ведіть його за допомогою комунікації, коротким шляхом до досягнення результатів.

Пам’ятайте, будь-яка криза — це завжди про зміни, це період творчих викликів, можливість експериментувати і підлаштовуватися, сміливо пробувати нові формати роботи і в жодному разі, не ставити все на паузу.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода