Як безпечно заробляти в Інтернеті? ТОП-5 інструментів

Реалії сьогодення склалися так, що фраза «заробляй онлайн” викликає у більшості громадян асоціацію з шахрайством і виключно негативні емоції. Незважаючи на це, соцмережі і реклама наполегливо зазивають інтернет-користувачів до певних сайтів, і пропонують гарантований дохід, заради якого не потрібно навіть виходити з дому.

Комментарии 618

Але насправді ніхто не платитиме гроші виключно за те, що вам необхідно встановити на свій ноутбук якусь програмку або заробляти на життя, ставлячи плюсики в коментарях. Тобто, всі способи отримати пасивний дохід в онлайн-просторі нічого не варті, і призведуть до витраченого дарма часу або втрати грошей? Ні!

Цього разу ми не будемо аналізувати шахрайські схеми і способи, як обдурюють  довірливих громадян. Замість цього команда сервісу PRNEWS.IO підготувала перелік дієвих і, головне, безпечних інструментів для заробітку в інтернеті. Вони підходять для фахівців різних галузей, компетенцій, віку та кількості вільного часу:

  • створення партнерського сайту;
  • монетизація власного сайту або блогу;
  • участь в партнерських програмах;
  • співпраця з рекламними платформами;
  • створення контенту, який спонсується;
  • продаж хостингу;
  • створення лендінгів;
  • тестування сайтів;
  • інфопродукти;
  • фріланс на спеціалізованих біржах;
  • співпраця з платформами для творчих людей;
  • інструктори;
  • публікація книг онлайн;
  • створення подкастів;
  • виконання мікрозавдань.

Крім того, як продемонстрував досвід першого локдауну, сьогодні можна вдало заробляти онлайн-репетиторством (навіть вчити дітей грати на фортепіано через скайп!). Можна продавати власну експертну думку на спеціальних сайтах або стати віртуальним помічником - шукайте той спосіб підробітку або монетизації навичок, який підходить виключно вам.

А краще - знайдіть одразу кілька варіантів і протестуйте їх. Зупинимося на деяких з них детальніше.

Створіть власний сайт або блог

Вдалим рішенням, з точки зору монетизації, є створення власного сайту. Особливо, якщо він регулярно наповнюється якісним, спеціалізованим контентом і висвітлює актуальні теми.

Заробляти на ньому можна завдяки продажу рекламних матеріалів та оглядів з посиланнями на певний продукт або послугу, рекламних банерів або партнерським програмам.

Інтернет-користувачі, які вважають створення і наповнення сайту якісним контентом занадто складним, можуть завести блог.

Як то кажуть, від зміни місць доданків сума не змінюється. Тож, блог, як і сайт, приноситиме дохід завдяки продажу банерів, рекламних матеріалів, посилань, контекстній рекламі і партнерським програмам (hostiq.ua, Associates, leads.su, Amazon, aviasales.ru тощо). Монетизувати майданчик з текстами на певну тематику допоможуть спеціальні онлайн-сервіси, в тому числі, advmaker.net, partner.directadvert.ru, blogun.ru, sape.ru, prnews.io, rotaban.ru та інші.                                   

Станьте інструктором

Пандемія Covid-19 не лише спричинила економічне цунамі та багато інших неприємних моментів, які торкнулися кожного з нас. Її “побічним ефектом” стало також  прискорення розвитку онлайн-освіти.

Зокрема, у березні-квітні поточного року справжній квантовий стрибок здійснили різноманітні навчальні сервіси і краудфандінгові платформи для представників творчих професій.

Це дозволило вирішити, водночас, дві проблеми. По-перше, монетизувати професійні навички сотень тисяч людей, які долучилися до таких платформ і стали їхніми інструкторами. По-друге, надало можливість мільйонам інтернет-користувачів освоїти нові технології і отримати додаткову освіту.

Сьогодні можливість стати інструктором надають багато навчальних платформ (Udemy, Skillshare, Lynda, BitDegree та ін.), які пропонують десятки тисяч актуальних курсів. Такий формат заробітку підійде як операторам, фотографам, веб-дизайнерам, письменникам, музикантам, блогерам та іншим представникам творчих професій, так і програмістам, розробникам, фахівцям з веб-технологій. І, слід зазначити, чимало  інструкторів з початком пандемії зірвало тут справжній джек-пот.     

Інфопродукти

Продаж інформаційних продуктів сьогодні посідає топові позиції серед способів  онлайн-заробітку. Зокрема, це пов'язано із зручністю та гнучкістю формату, адже інфопродукт може мати вигляд відеоуроків, курсів, семінарів та ін. Також до стрімкої  популяризації онлайн-навчання пряме відношення мають карантинні обмеження.

Як заробити на інфопродуктах? Використовуйте свій талант і професійний досвід, знання певної теми - зручно і яскраво оформіть їх у вигляді навчального курсу для продажу в інтернеті.

"Запакувати" можна все, що завгодно, та на що існує попит аудиторії: марафони з правильного харчування і схуднення, уроки макіяжу та малювання, ролики про догляд за шкірою і волоссям в домашніх умовах, психологічні сесії або курси з випічки смаколиків.

Але інфопродукт обов'язково повинен мати цінність, і бути по-справжньому корисним для людей. Якщо зробити яскраву "пустушку", то ризикуєте нашкодити своїй репутації і надовго (якщо не назавжди!) втратити довіру аудиторії.

Аби уникнути цього, варто максимально неупереджено поставитися до власних знань і досвіду. Також не забудьте вивчити запити інтернет-аудиторії на інформацію, за яку вони готові платити гроші.

Платформи для творчих людей

Спеціальні платформи для представників творчих професій (Patreon, Zazzle, Upwork, Plumfund, Twenty20, Instaprints, Pinkzebra і ін.) надають чудову можливість заробити на власному таланті і навичках.

Сьогодні фотографи, художники, дизайнери, музиканти, журналісти, блогери та інші представники творчої сфери можуть знайти для себе один або кілька сервісів, які дозволяють отримувати невеличкий, але стабільний дохід.

На більшості подібних сервісів учасники заробляють завдяки грошовим переказам від фоловерів (донатів), які отримують у вигляді щомісячних виплат. Тому для того, аби співпраця з платформами було більш фінансово відчутною, варто брати в роботу одночасно кілька майданчиків.

Фріланс

Ще однією "побічною дією" пандемії став різкий стрибок активності на фріланс-біржах. За словами експертів, ландшафт ринку праці вже зазнав великих змін, і курс на зменшення робітників компаній і залучення фахівців з боку фріланс-сервісів набирає обертів.

Аби стати успішним в цьому, необхідно, перш за все, знайти свою нішу, і ні в якому разі не позиціонувати себе “універсальним працівником”. Конкуренція на серйозних біржах  (Upwork, Guru, Freelancer, Fiverr та ін.) занадто висока. Тому для того, щоб мати стабільний дохід з подібних майданчиків, заявляйте про себе як про фахівця з чіткими компетенціями для певного типу клієнтів.

Створіть і заповніть профіль, додайте кілька прикладів своїх робіт для портфоліо - і пропозиції не змусять довго чекати на себе.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода