24 лютого світ українців назавжди змінився. Якщо раніше можна було почути, що «я не я і хата не моя», то в одну мить країна об’єдналася перед обличчям одного конкретного ворога. Сьогоднішня Україна схожа на артерію, по якій із Заходу на Схід, та з Півдня на Північ тисячі волонтерів відкривають збори (чи на байрактари, чи на тачки для хлопців з 93-ї) та мчать сотні автівок з гуманітаркою та шоломами, броніками, тактичними жилетами для наших хлопців.
Українські бренди, які ще вчора конкурували за кожного покупця, сьогодні об'єдналися з метою, щоб всі їхні покупці повернулися до родини живими та здоровими. Молочний бренд «Галичина» з перших днів війни теж робив все можливе для підтримки країни — передавав і передає продукцію на благодійність, відправляють свою продукцію всюди, де можливо, а іноді й неможливо.
Компанія надихнулась українською єдністю та вирішила втілити цю ідею у своїй продукції. Тепер бренд «Галичина» став і Полтавщиною, і Донбасом і усіма історичними регіонами країни. Чому так? Бо зараз для українців немає окремих я. Зараз всі — це одне велике ми. І за цей час українці неодноразово довели, що вони готові захищати один одного та об'єднуватися заради спільної мети.
«У період війни ми стали волонтерами, справжньою командою разом з усіма українцями. І тепер наша ціль підтримати єдність і показати силу українців через «Галичину». Для нас головне на сьогодні заявити та ще раз наголосити на тому, що МИ це вся Україна, яка є неподільною і єдиною. І те, що нас об'єднує всіх у одне ціле — це якраз наша рідна Україна», — розповідає Оксана Андрушків, директорка з маркетингу в компанії «Галичина».
Зараз твориться історія нашої країни. І від Сходу до Заходу, від Півночі до Півдня, кожен регіон робить свій внесок і не важливо звідки ти — бо ми об'єднані спільною метою, перемогти ворога. Тому тепер на продукції «Галичини» можна побачити Київщину, Галичину, Сіверщину, Волинь, Полтавщину, Поділля, Буковину, Запоріжжя, Слобожанщину, Закарпаття, Причорномор'я, Донбас, Північну Таврію та Крим.
Розробкою комунікації займалась київська креативна агенція Bickerstaff.876. За діджитал супровід проєкту відповідала команда агенції Moko. Марія Кочуренко, стратегиня агентства Bickerstaff.267 каже, що основою кампанії стала ідея єдності та любові, яка вже є у кожного українця в серденьку.
«Сьогодні ми не кажемо з якого ми міста, ми просто говоримо "Я з України". Нам однаково болить, коли щось стається на півдні, півночі, сході або заході. Ми любимо кожен квадратний кілометр нашої рідної України. Саме тому ми не можемо зараз говорити тільки про «Галичину». Бо Україна — це 14 різних регіонів, які мають свою унікальність, культурні здобутки та неймовірну природу. Україна — це 14 різних регіонів обʼєднаних величезною любовʼю», — каже Марія, роблячи ковток Причорномор’я та роздивляючись пляшечку з Північною Таврією.
Віра в те, що вже зовсім скоро настане 25 лютого, та ми як і раніше зможемо планувати своє життя та відновлювати улюблену країну – об’єднує всіх нас. Але для цього потрібно продовжувати донатити ЗСУ та організаціям, що допомагають українцям, які вимушено покинули свій рідний дім.
З початку війни «Галичина» як і багато інших українців, докладає максимум зусиль, аби наші захисники та захисниці, лікарі, волонтери та організації отримували підтримку, котра так необхідна в теперішній час. Наостанок, пропонуємо підняти пляшечку Галичини, або Донбасу чи Північної Таврії за нашу майбутню перемогу. Вона обов’язково наступить, а ми обов’язково залишимось такими ж об’єднаними!
За матеріалами пресрелізу