Саме на Букфорумі вже 25 років визначається, що читатиме країна. Цьогоріч команда PlusOne розробила комунікаційну стратегію, запустила унікальний фестивальний абонемент Book Forum Card, створила промо-відео і серію емоційних історій про форум з зірками культурної і видавничої сфери, а також запустила курсувати Львовом брендовані «Читай-трамваї».
Усе під гаслом «Кожен їде по своє»: книжки, спілкування з авторами, дискусії, нічні тусовки з інтелектуалами чи просто прогулянки містом. Промо-кампанія стартувала у серпні – Букфорум уже встиг отримати сотні тисяч переглядів відео у соцмережах та суттєве зростання придбаних квитків онлайн.
PlusOne на цьому не спинилась і разом з Book Forum взялась за популяризацію читання. «Сьогодні в Україні відсутня дискусія про необхідність читання. А без читання в країни немає майбутнього! Ми віримо: кожен має читати мінімум 5 книжок на рік і це змінить країну на краще!» – зазначає Тарас Соловей, креативний директор PlusOne.
В останні дні серпня стартував флешмоб #5books. Його суть: поділитись переліком 5 книжок, які радиш прочитати наступного року. Для збільшення залученості PlusOne створили алегоричні відео про читання. Ролик з Андрієм Куликовим вже набрав більше 200 тис. переглядів.
Сотні людей долучились до ініціативи, а організатори розіслали листа із запрошенням до флешмобу… українським політикам. І поки десяток топових політиків публікували книжкові рекомендації, PlusOne оприлюднили свої 7 бордів на околиці Львова, які мімікрують під найвідоміші українські передвиборчі кампанії.
Історія потрапила у провідні ЗМІ країни, люди продовжують читати і активно ділитись книжковими порадами, а команди PlusOne і Book Forum готуються до фестивалю, який відбудеться вже наступного тижня, 19-23 вересня, у Львові.