Як digital trade agency Promobill та Lay’s зробили кіно ще смачніше

Агенція Promobill наповнила кіно смаком, зробивши Lay`s невід’ємною частиною кіносеансів.

Комментарии 1245

Задача

“Кіно смакує краще з Lay's” — цей слоган бренду Lay`s вже встиг нам добре запам’ятатися. Але кіно можна подивитися і вдома, і в кінотеатрі, а улюблений смак Lay's має залишатися поруч завжди.

Перед командою агенції Promobill стояла задача підвищити споживання чіпсів в кінозалах та наповнити кіно смаком, зробивши Lay`s невід’ємною частиною кіносеансів.

Проблема

Для початку, потрібно було визначити проблему та знайти головні бар’єри споживання чипсів в кінотеатрах. Адже, здавалося б, у чипсів купа переваг: кілька розмірів упаковки, різні види — звичайні та рифлені, а смакова палітра пропонує цілих 8 оригінальних смаків. Завдяки такому різноманіттю, споживач завжди може знайти для себе ідеальне смакове рішення. Що ж не так?

Виявилося, що бар’єри виникають, як тільки в кінозалах гасне світло. Звичайна упаковка шелестить та створює немало шуму. Крім того, рука швидко стає масляною, коли доводиться занурювати її в пакет. Ці проблеми здатні не тільки погіршити експірієнс від нової кінострічки, але й зіпсувати настрій. Шелест дратує оточуючих і відволікає від перегляду, а промасляні стінки упаковки можуть випадково забруднити рукава одягу. Які ж тут емоції від сеансу? Виходить, не таким вже й смачним було кіно!
З цими проблемами команда Promobill і вирішила боротися.

Ідея

З’явилася ідея — створити зручний для споживання персональний стакан для чипсів! А щоб підкреслити, що кіно дійсно смакує краще з Lay's — було вирішено розробити кілька оригінальних дизайнів та нарядити кожен стакан в певний кіножанр.

Для агенції, важливою метою було зробити споживання чипсів в кінотеатрі настільки комфортним, щоб глядач зміг повністю зануритися в кіноперегляд не відволікаючись на всі незручності, які створювала звичайна упаковка. Адже кіно та Lay`s мають дійсно ідеально смакувати разом!

Так і вийшло. Великий паперовий стакан більше не створював зайвого шуму, а улюблені чипси тепер додавали смаку фільму та не залишали прикрих слідів. 

Крім того, у споживачів з’явилася чудова можливість міксувати чіпси на свій смак. Важливий бонус для тих, хто завжди готовий до експериментів!

Перевірочна робота

Після створення нової упаковки в агенції зробили повторний аналіз переваг для Lay`s. Вийшла ось яка картина.

Смакова палітра: 8 оригінальних смаків, які можна міксувати за своїм бажанням.
Зручність упаковки: зручний паперовий стакан.
Зручність споживання снека в кінозалі: стакан не створює шуму, а руки залишаються чистими.

Успіх! Яскравий паперовий стакан швидко сподобалася гостям та персоналу кінотеатрів своїм зручним форматом і тепер ніщо не зупиняло кіноманів перед придбанням улюбленого снека до сеансу.

Так команда Promobill разом із Lay`s подарували споживачу абсолютно новий досвід споживання чіпсів в кінозалі, наповнений смаком та комфортом.

Коммунікація. Що зробили в кінотеатрах?

Для проведення проекту обрали дві мережі кінотеатрів: Multiplex та Планета Кіно. Для кожного з кінотеатрів команда агенції розробила окрему комунікацію, яка підходила для їх аудиторії.

Для мережі кінотеатрів Multiplex основний акцент базувався на міксуванні смаків і був посилений механікою для онлайн продажів “Міксуй смаки — отримуй мікс кіно-хіти”.

Для мережі кінотеатрів Планета Кіно в Promobill зробили наголос на соціальному споживанні “Тихо будь! Не шурши!”.

Офлайн трейд

Multiplex. За кожною барною стійкою кінотеатру стакани Lay's поставили в один ряд зі стаканами з попкорном, про нову пропозицію повідомляли ТВ-плазми над касами, а в лаунж зонах на столах стояли інформаційні тейбл тенти.

Планета Кіно. В кіномаркетах кінотеатрів встановили постаменти для стаканів поруч зі стійками з чипсами Lay's та доповнили їх друкованими матеріалами.

Така детальна презентація не залишилася непомітною. Нова паперова упаковка швидко зацікавила персонал та гостей кінозалів своїм зручним форматом.

Онлайн трейд

На сайті Multiplex стакани Lay's з міксом смаків додали в онлайн бар, для того щоб користувач міг придбати їх разом із квитками та взяти участь у розіграші трьох упаковок Lay’s щоденно, та трьох квитків у кіно — щотижня.

Медіа

Multiplex. На головній сторінці сайту про стакан Lay’s повідомляв баннер, що перенаправляв користувача на акційний лендінг з усіма смаками, а в картці кожного фільму був доданий баннер відповідного жанру.

 Реалізація проекту на сайті Multiplex (лендинг + банери)
Унікальні банери під різні жанри кіно
Унікальні банери під різні жанри кіно

Для бази користувачів кінотеатру провели емейл розсилку, а в соцмережах про промо розповідали пости та сторіз. В мобільному додатку Fander в “Колесі Фортуни” також була можливість виграти Lay's kino-mix.

Рекламні матеріали для мережі кінотеатрів “Multiplex”
Рекламні матеріали для мережі кінотеатрів “Multiplex”

Планета Кіно. На сайті кінотеатру про кампанію повідомляли баннер на головній сторінці та баннер в категорії “Новина”. База користувачів також була проінформована емейл розсилкою, а соцмережі кінотеатру, Facebook та Instagram, повідомляли про проект постами та сторіз.

Рекламні матеріали для мережі кінотеатрів “Планета Кино”
Рекламні матеріали для мережі кінотеатрів “Планета Кино”

Що з цього вийшло

Завдяки ретельній роботі команди Promobill, з кожним каналом інформації, користувач не тільки швидко дізнався про паперовий стакан Lay's, а ще й отримав можливість придбати його легко та просто.
Планувалося, що кампанія триватиме три місяці, але через карантин часу вистачило тільки на два. А успіх саме в тому, що навіть цього часу вистачило щоб отримати чудові результати.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода