Щоб зрозуміти, як BIGBON стати ближчим своїй ЦА, потрібно було придивитися, чим живе остання. У команді Doris Advertising помітили: підлітки й молодь, на яких націлений бренд, не люблять чекати і жертвувати — вони всього хочуть тут і зараз.
Це наштовхнуло створити для BIGBON комунікацію, у якій бренд підтримає максималістські погляди своєї аудиторії, щоразу нагадуючи, що тарілочкою смачнезної локшини з фірмовим соусом вони можуть насолодитися в будь-який момент і без зайвої запари.
Соцмережі під різними соусами
Аудит показав, що цільова аудиторія BIGBON, яка зосереджена у Facebook та Instagram, дещо відрізняється — за віковими параметрами і моделями споживання контенту. Тож агенція диференціювала спільноти.
Оскільки в Instagram зосереджена більш юна аудиторія, було вирішено, що в цій соцмережі BIGBON варто прокачувати конект зі своїми прихильниками. А у Facebook, серед більш зрілих юзерів, розширювати впізнаваність бренду.
У результаті пости писалися у рамках збіжних контент-рубрик, але оптимізувалися під формати й поведінку аудиторії певної соцмережі. Так вдалося генерувати для BIGBON максимально релевантний контент.
На одній хвилі з молоддю в Instagram
Щоб достукатися до молодої ЦА, Doris Advertising створили на інстаграм-сторінці BIGBON особливий розслаблений вайб. Візуально це передали трендовою графікою з неоновими кольорами й спалахами, а вербально — сміливим тон оф войс такого собі бро, який любить поговорити про себе і життя взагалі.
Активні були й сторіз: команда залучала підписників до діалогу через ігри, меми, фанові опитування та інші формати, які не викликали напрягу.
У результаті за рік сторінка BIGBON зросла в 3 рази. Вона почала охоплювати 600 000+ унікальних користувачів щомісяця і досягла найвищих серед конкурентів показників залучення.
Ставка на впізнаваність у Facebook
Відповідно до цілей супроводу візуал і голос BIGBON у Facebook був стриманішим, ніж в Instagram.
На зображеннях SMM-команда більше інтегрувала фірмовий стиль, а в центр завжди поміщала продукт. Бренд традиційно дотримувався молодіжного ненав’язливого тон оф войс, але з меншою кількістю сленгу.
Через рік від початку співпраці з Doris Advertising фейсбук-спільнота BIGBON зросла більш ніж у 2 рази. На стільки ж примножилось і охоплення, збільшившись до 250 000 унікальних користувачів кожного місяця.
За матеріалами прес-релізу