Як Doris Advertising налаштовують конект із зумерами й міленіалами в соцмережах бренду BIGBON

Агенція взялася зробити так, щоб спільноти BIGBON — бренду локшини швидкого приготування, почали відгукуватись ЦА і будували бажані асоціації із класним молодіжним продуктом. Поміж цим важливо було донести переваги і розвіяти стереотипи, якими «обросла» категорія.

Коментарі 1959

Щоб зрозуміти, як BIGBON стати ближчим своїй ЦА, потрібно було придивитися, чим живе остання. У команді Doris Advertising помітили: підлітки й молодь, на яких націлений бренд, не люблять чекати і жертвувати — вони всього хочуть тут і зараз.

Це наштовхнуло створити для BIGBON комунікацію, у якій бренд підтримає максималістські погляди своєї аудиторії, щоразу нагадуючи, що тарілочкою смачнезної локшини з фірмовим соусом вони можуть насолодитися в будь-який момент і без зайвої запари.

Соцмережі під різними соусами

Аудит показав, що цільова аудиторія BIGBON, яка зосереджена у Facebook та Instagram, дещо відрізняється — за віковими параметрами і моделями споживання контенту. Тож агенція диференціювала спільноти.

Оскільки в Instagram зосереджена більш юна аудиторія, було вирішено, що в цій соцмережі BIGBON варто прокачувати конект зі своїми прихильниками. А у Facebook, серед більш зрілих юзерів, розширювати впізнаваність бренду.

У результаті пости писалися у рамках збіжних контент-рубрик, але оптимізувалися під формати й поведінку аудиторії певної соцмережі. Так вдалося генерувати для BIGBON максимально релевантний контент.

На одній хвилі з молоддю в Instagram

Щоб достукатися до молодої ЦА, Doris Advertising створили на інстаграм-сторінці BIGBON особливий розслаблений вайб. Візуально це передали трендовою графікою з неоновими кольорами й спалахами, а вербально — сміливим тон оф войс такого собі бро, який любить поговорити про себе і життя взагалі.

Активні були й сторіз: команда залучала підписників до діалогу через ігри, меми, фанові опитування та інші формати, які не викликали напрягу.

У результаті за рік сторінка BIGBON зросла в 3 рази. Вона почала охоплювати 600 000+ унікальних користувачів щомісяця і досягла найвищих серед конкурентів показників залучення.

Ставка на впізнаваність у Facebook

Відповідно до цілей супроводу візуал і голос BIGBON у Facebook був стриманішим, ніж в Instagram.

На зображеннях SMM-команда більше інтегрувала фірмовий стиль, а в центр завжди поміщала продукт. Бренд традиційно дотримувався молодіжного ненав’язливого тон оф войс, але з меншою кількістю сленгу.

Через рік від початку співпраці з Doris Advertising фейсбук-спільнота BIGBON зросла більш ніж у 2 рази. На стільки ж примножилось і охоплення, збільшившись до 250 000 унікальних користувачів кожного місяця.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода