Як ефективно використовувати digital-інструменти для просування фарми

Рецепти від провідних експертів.

Комментарии 813

7 липня пройде онлайн-конференція «Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування». Організатори заходу AMS аgency і ThePharmaMedia зібрали спікерів поділитися власним досвідом і успішними кейсами онлайн-просування продукції фармкомпаній.

Актуальність теми пояснюється тим, що зі зростанням інтернет-аудиторії, в першу чергу за рахунок користувачів 45+, все більше фармкомпаній розглядають digital не тільки як додатковий, а і як основний канал комунікації. Тривалий карантин і дозвіл продавати медикаменти онлайн виступили каталізаторами цього процесу.

«AMS аgency веде понад 10 брендів фармкомпаній. За 5 років роботи ми набули значного досвіду ефективного використання digital-інструментів для просування продукції фармацевтичного ринку. Крім цього, ми попросили кращих експертів із різних компаній поділитися своїми знаннями та досвідом», – говорить Наталія Бойко, СЕО AMS аgency.

У конференції візьмуть участь спікери від Polpharma, GSK, Kwendi, Ipsos, Accemedin та інших компаній. Кожен готує виступ на основі власних кейсів, вдалих прикладів і помилок. Захід розрахований в першу чергу на власників і СЕО фармацевтичних компаній, які хочуть самостійно розбиратися в digital-інструментах, ставити завдання відділу маркетингу й оцінювати їх ефективність. А також на CMO і бренд-менеджерів, які шукають нові ідеї та можливості для просування продукції фармацевтичних брендів. Всі, кому цікава тема digital-маркетингу, SMM і PPC теж зможуть дізнатися для себе багато нового.

Конференція безкоштовна для учасників фармацевтичного ринку та лікарів. Зареєструватися на захід можна на сайті заходу.

Обсудить с другими читателями:
Погода