Відповідно, змінились і ці підприємства, про що йдеться у звіті AppsFlyer під назвою «Стан маркетингу фінансових застосунків».
Застосунки для фінансових технологій, відомі як фінтех, користуються значним попитом. З 2019 року обсяг завантажень застосунків фінансових установ у світі збільшився на 132%; лише у Британії спостерігалось зростання на 129% за 2020 рік. За даними звіту, у глобальному масштабі витрати фінтех-маркетологів на приваблення клієнтів досягли минулого року 3 млрд. дол.
- В період між першим кварталом 2020 року та першим кварталом 2021 року кількість встановлень цифрових банківських застосунків збільшилась на 45%, що більше ніж вдвічі перевищує рівень зростання кількості встановлень звичайних банківських застосунків, хоча звичайні застосунки теж почали набирати обертів на початку цього року.
- Після зниження витрат на 32% у другому кварталі 2020 року унаслідок початку світової пандемії, маркетологи зосередили свою увагу на ремаркетингу у третьому кварталі, і вже до першого кварталу 2021 року зростання конверсій склало понад 300%. Загалом, показник неорганічних встановлень продовжував збільшуватися, досягнувши 172% за період від 2019 року до цього часу.
- У світі надалі спостерігається зростання попиту на фінансові застосунки. З 40 провідних фінансових ринків (за показником встановлень застосунків) 29 показали збільшення принаймні на 20% у порівнянні з минулим роком.
- Неймовірний розвиток можна було побачити на ринках, що розвиваються. Там середня кількість завантажень була на 70% вищою, ніж у середньому на розвинених ринках, а сукупна кількість завантажень в Індії, Бразилії та Індонезії склала майже половину від загальної кількості завантажень у світі.
«За останній рік фінансові технології зазнали стрімких цифрових трансформацій, причому пандемія призвела до зміни світобачення навіть тих, хто повільно до цього адаптувався. Маркетологам варто прагнути до ефективних витрат, підтримуючи тенденцію зростання вартості встановлення та зосереджуючи увагу на привабленні користувачів для задоволення нового попиту. Маркетологи також повинні досліджувати більш доступні ремаркетингові кампанії, щоб втримати свій бренд у центрі уваги в умовах зростаючої ринкової конкуренції», – Шані Розенфельдер, Голова відділу аналітики контенту та мобільних застосунків, AppsFlyer
Джерело інформації: AppsFlyer
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.