Як Галичина і MokCo digital agency закликають брати йогурти #чистозсобою?

Кампанію #чистозсобою присвятили лінійці компактних продуктів, які можна брати на перекус у дорогу.

Комментарии 1767

Спеціально для неї бренд Галичина разом із діджитал-агенцією MokCo розробили серію анімаційних роликів.

Кожен ролик стилістично прив’язаний до сторінки в Instagram: так бренд продовжує комунікацію з молодою цільовою аудиторією, яка найбільше часу проводить у соцмережі.

Компактність і різні смаки продукції в роликах передає сюжет: так, одна героїня ролику з легкістю розміщує в бананку свій йогурт, а герой віртуозно жонглює трьома маленькими пляшечками кефіру.

І все це не без абсурдних маленьких деталей.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie