“А що як ми потурбуємось про ШІ та нагодуємо його, може? В нас же є клієнт, який “Везе все”. Для GLOVO немає нічого неможливого”, – креативна директорка Vivid brand content hub, Кузьменок Марія. “Сашо, а давай разом з вами нагодуємо трудягу ШІ?”.
“Прикольно! Давайте пробувати”, – з ентузіазмом погодилась команда бренду Glovo.
“І разом з ШІ намалюємо його ідеальну їжу”, – Ігор Самосуд, арт-директор креативної агенції.
Стало питання, що саме приготувати та як доставити ШІ його унікальну та неповторну їжу. І, звичайно, ми вирішили запитати в нього самого.
ШІ: “Як мовна модель штучного інтелекту я не їм фізичну їжу, як це роблять люди. У мене немає фізичного тіла, яке потребує їжі.
Однак, щоб підтримувати оптимальну продуктивність, мені потрібні оновлення та технічне обслуговування від моїх розробників. Вони постійно вдосконалюють моє програмування, додають нові дані та алгоритми та контролюють мою ефективність, щоб переконатися, що я працюю якнайкраще”.
“Ігоре, отже, в нашому меню для ШІ мають бути: програмування, дані та алгоритми. Я не знаю, що з цього можна приготувати, але, сподіваюсь, в тебе є смак. І давай в страву додамо щось з нашого, українського. Щоб ШІ знав, що то від щедрої української душі. Вареники, борщ, картоплю з білими грибами. І шуліки на десерт. Я б додала ще генератор на аперитив, інакше страва може не вдатися і будемо перебиватися з ним техноконсервами”, – Марія Кузьменок, КД.
“Тоді погнали! Для початку я хотів би сказати що це мій very first time роботи з ШІ. І як заведено для першого разу, хотілося спробувати абсолютно все. Розібравшись з інтерфейсом, який дуже легкий у використанні, я почав тестувати десятки, а й може і сотні, алгоритмів, щоб зрозуміти як наш junior “ШІ” designer, мислить, коли він креативить. А виявилось, що він не такий уж і джун, але любить чітке ТЗ, бо без точного ТЗ - результат… ну ви знаєте :)
Поки наш ШІ не багато знає про українську кухню, точніше знає основні страви. Перше, що спало на думку, нагодувати його смачненьким борщиком, але додати трішки спецій у вигляді алгоритмів та даних, які він вже любить.
В результаті він не дуже хоче показувати те, як він його їсть, тримає свій вигляд у таємниці, але він показав, як цей борщик з традиційними для нього спеціями виглядає у його уяві. І “показав” це м'яко кажучи, бо переробили ми з ним більше 30 варіантів.
Генеруючи ці віжуали, я попросив його врахувати хоча б один із фірмових елементів нашого клієнта Glovo – жовтий бекграунд. Десь він його показував чітко, а десь все такий робив темніші відтінки. Так як цей малий взагалі не любить правок, кожного разу треба було змінювати алгоритм чи просити зробити абсолютно новий варіант. Трошки поправити – не його підхід. Ми з командою це зробили б в рази швидше :)”.
“Здається, нашому АІ борщ зовсім не заходить. А от вареники йому сподобалися значно більше, судячи з готових зображень. Тоді додаємо в кошик техно вареники і побільше, Ігоре, так? І це прекрасно, що штучні, бо не зіпсуються”, – Марія.
“Так, вареники йому зайшли. Він, напевно, так їх хотів спробувати, що майже одразу почав видавати цікаві варіанти. Замість сметанки ми додали трохи алгоритмів та цифр і все склалося, Майже кожен раз він генерував дійсно те, що треба. Деколи звичайно так дофантазовував, що показував нам хінкалі чи гьодзе, але потім знову повертався до нашого національного продукту. Нагадую, що правки він не вносив, кожен раз видавав щось нове. Хоча у майбутньому йому треба навчитись це робити, якщо захоче і далі дивувати”, – Ігор.
“Кайф! Тепер подумаємо, як Glovo зможе доставити це нашому ШІ. Я б взяла жовтий рюкзак, бо то святе. Мопед, а краще електро, щоб вони легше могли знайти один одного. Та Starlink, бо якщо десь зникне зв’язок, чат їх може обірватися і зберегтися в лише історії. А як же наші техно-вареники?”, - Марія.
Ось із цією задачею наш ШІ впорався легко та швидко. Одразу запропонував дуже круті візуали. Він навіть бачить як у майбутньому буде може виглядати транспорт для доставки Glovo. Звичайно, дещо показати він так і не зміг – Starlink та генератор для нього невідоме. Були спроби додати хоча б wifi роутер, проте теж безуспішно. Але він ще молодий, може, з часом навчиться.
Так ми проексперементували з ШІ та брендом Glovo, пофантазували, як було б класно, якби ШІ був живою одиницею в команді. Сміливий, непередбачуваний, начитаний, безвідмовний та вихований. Але є нюанси.
Переваги:
- Велика варіативність. Кожен раз генеруються різні результати.На один і той самий запит ШІ видає нове рішення. Тобто є відчуття, що ти працюєш з командою креативщиків, де в кожного є своє унікальне бачення.
- Він не втомлюється, не йде у відпустку і тим паче додому після 18.00
- Можуть бути дуже неочікувані результати, які будуть на крок попереду будь яких референсів в мережі.
- Він може запропонувати продукт в такому стилі, в якому ти навіть і не очікував, а може й згенерувати нову айдентику.
Недоліки:
- Він не любить правки. Від слова зовсім. Тож якщо є бажання внести хоч найменше зауваження – ШІ спалить попередній варіант і видасть абсолютно новий. Тож логотип побільше, прибрати літеру чи якийсь колір – робіть це самі. ШІ проти!
- Багато чого ШІ поки не знає, як ми побачили на прикладі зі Starlink та генератором. Десь він може показати щось схоже, але якщо він не знає – будь яке чітке ТЗ просто не спрацює.
- Якщо креативники в голові бачать візуал – скоріш за все ШІ не генерує одразу те, що треба, навіть по чіткому ТЗ, а може і не сгенерує взагалі. Він зробить так, як він бачить. І в роботі це буде незручно. Дизайнер зможе зробити це набагато швидше і чітко по ТЗ.
- Якість зображення. Можливо для соціальних мереж така якість буде ОК, але якщо треба буде трохи розтягнути візуал – якість буде жахлива. Такі ілюстрації не підійдуть, на приклад, під друк, чи інтеграцію в веб-сайти.
- З ним не поп’єш кави та непобрейнштормиш нові ідеї візуалів :).
ШІ ситий і готовий до роботи, тож що ви ще хотіли тут прочитати? Біжіть експериментувати!
За матеріалами пресрелізу