Як комічно можна себе відчувати, заморозившись за один крок від чогось дуже класного

Як розвиснете – почитайте про нову кампанію від Bickerstaff.736 про кредити готівкою для Альфа-Банку Україна

Комментарии 1523

Є речі, що постійно змінюються, а є вічні. Як от сезонні рекламні кампанії для топових банківських продуктів. Цього разу настав час нагадати людям про кредити готівкою.

У категорії існує такий стереотип, що кредит – це завжди щось дуже серйозне та правильне. Так би мовити, епохальне: унікально-трагічне або драматично-масштабне, порятунки, ремонти і жахіття. Але, насправді, так буває зовсім не завжди. Щоб впевнитись у цьому, довелось провести кілька десятків інтерв’ю з досвідченими бравцями кредитів і дізнатись, що часто кредит потрібен на щось, що не завжди дуже потрібне, але однозначно дуже хочеться.

Зі слів людей: у житті бувають такі унікальні шанси, коли щось, про що ти дуже мрієш, раптом знаходиться за суперпропозицією – і рахунок вже йде на години, треба хапати тут і зараз. У такі моменти і береться велика кількість кредитів.

Та не все – так солодко. Бо навіть у такі доленосні моменти з’являються неприємності. Такі неприємності – як сумніви. Відчуття, коли ти майже вже готовий, але в найвідповідальніший момент зависаєш, залипаєш чи просто гальмуєш.

У новій кампанії про кредит готівкою від Альфа-Банку ідея будується саме на цих гальмівних моментах – і тому так комічно можна себе відчувати, заморозившись всього за один крок від чогось дуже класного. Так з’явилась серія коротких відео про героїв, що зависли в процесі покупки.

 video
 video
 video
 video

А окремим напрямом в ефір вийшла зовнішня реклама, у якій та сама ідея розкрита за допомогою іншого прийому: тут кредит готівкою «подовжує» руки, щоб точно дотягнутись до своєї омріяної покупки.

Вся ця кампанія про сумніви та рішення об’єдналась під слоганом «Коли треба точно, а не майже». Ось така історія.

Ну і наостанок – мудрість: не забувайте, коли щось хочеться точно, а не майже, то не треба зависати, треба брати. А гроші на мрію завжди знайдуться, самі знаєте де :)

Альфа-Банк Україна

Ольга Філіпенко – Виконавчий директор

Ольга Пархоменко – Директор департаменту кредитування та депозитних продуктів

Аліна Онищенко – Керівник напрямку маркетингу мобільного банкінгу

Ольга Яшина – Керівник відділу маркетингових комунікацій

Вікторія Олексенко – Керівник із супроводження маркетингової діяльності

Юлія Бляха – Медіапланер

Bickertstaff.987

Ілля Ануфрієнко – Креативний директор

Марина Чернявська – Старша копірайтерка

Альона Здорова – Арт-директорка

Катерина Соболева – Менеджерка

Adjè Prodburo

Режисер – Євген Гожейший

Оператор – Ілля Максименко

Виконавчий продюсер – Микита Кукоба

Продакшн-асистентка – Наталія Береза

Художник-постановник – Олексій Величко

Другий режисер – Євген Шкляревич

Гафер – Леонід Сідоренко

Фокус-пулер – Сергій Пантєлєєв

Продакшн-менеджерка – Таня Ламбо

Техніка – Illuminator Film Service

Кастинг – EASY casting agency

Стиль – Станіслав Ралько

Грим – Марта Скальська

Каскадери – UKRSTUNT

Спецефекти – Tornado

Плейбек – Сергій Вільчинський (DiPlay)

Кейтеринг – Camera Catering

Бекстейдж-фотографка – Іра Сульдіна

Звук на майданчику – Сєва Золотько

Звукорежисер – Олександр Пустарнаков

Постпродакшн-продюсерка – Наталія Береза

Постпродакшн-супервайзери – Денис Рева, Михайло Єфименко

Монтаж – Сергій Вільчинський

Колір – Єрлан Танаєв, Нуртаз Мамитбаєв

Креативний продакшен – Looma

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода